سمنان- معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جنگ روانی یک‌ساله دشمن علیه ایران را خنثی کرد، گفت: سپاه به تدوین دستاوردهای فرهنگی انقلاب می‌پردازد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جنگ روانی یک‌ساله علیه ایران را خنثی کرد

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدرضا نقدی دقایقی پیش در حاشیه برگزاری مراسم گرامیداشت شهید سردار حسن شاطری و شهدای شهرستان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن امسال، جنگ روانی یک‌ساله صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و غربی‌ها و ایادی آنها علیه ایران اسلامی و فشار تبلیغاتی دنیای غرب ضد انقلاب اسلامی را خنثی کرد.

وی بیان داشت: حضور پرشور و یکپارچه مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، اوج دلدادگی ملت ایران اسلامی را بار دیگر متجلی کرد و نشان داد که انقلاب اسلامی کماکان زنده است و به حرکت ارزشمند خود در راه احیای ارزش‌های اسلامی و دینی ادامه می‌دهد.

ایران اسلامی همچنان پرچم‌دار جهان اسلام است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران افزود: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امید را در دل ملت‌های مستضعف زنده کرد و نشان داد که ایران اسلامی همچنان پرچم‌دار جهان اسلام است.

نقدی اضافه کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که گرچه ایرانیان زیر فشارهای تبلیغاتی و جنگ روانی شدید صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و غربی‌ها هستند؛ اما با اطلاع‌رسانی‌های داخلی و قدرت بصیرتی که دارند، همه توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

وی گفت: این در حالی است که مردم سایر کشورها به‌خصوص بلاد اسلامی، امروز به‌صورت یک‌جانبه تحت‌فشار تبلیغات رسانه‌ای دشمن قرار دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران اضافه کرد: امروز دشمنان ایران، تصویری که از کشور ما نشان می‌دهند، نگاه مأیوس‌کننده‌ای با خود به همراه دارد؛ آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به‌گونه‌ای اقدام می‌کنند که وقتی مردم سایر کشورها این تصاویر را می‌بینند، تمام امیدشان را نسبت به انقلاب اسلامی و ایران از دست بدهند، اما راهپیمایی ۲۲ بهمن جنگ روانی یک‌ساله دشمنان اسلام و کشورمان را خنثی کرد.

نقدی ادامه داد: به امید خداوند متعال، این حرکت‌ها همچنان از سوی مردم ایران استمرار می‌یابد و وعده الهی است که ایستادگی و مقاومت مقابل مستکبران همواره پاسخ می‌دهد و باید قدردان مردمی باشیم که ارزش ولایت و نعمت انقلاب اسلامی را می‌دانند و همواره در میدان‌های مختلف حضور دارند.

امروز ۲۷۰ شبکه ماهواره‌ای در حال تبلیغ علیه نظام اسلامی هستند

وی در پاسخ به پرسشی درباره مهم‌ترین رویکردهای فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روشنگری، تبیین فرهنگ مقاومت و تشریح دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب و نظام شکوهمند اسلامی به مردم ایران و جهان از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت فرهنگی سپاه پاسداران است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران افزود: سعی داریم تا دستاوردها و تجربیات بسیار درخشان انقلاب اسلامی در این سال‌ها را به مردم منتقل کنیم.

نقدی اضافه کرد: امروز ۲۷۰ شبکه ماهواره‌ای رادیویی و تلویزیونی به زبان فارسی از سوی بیگانگان و مزدوران خارجی آنها راه‌اندازی شده است که در حال تبلیغ علیه نظام اسلامی و فرهنگ ایرانی هستند.

وی تصریح کرد: این ابزارهای رسانه‌ای، فساد و بی‌بندوباری، دنیاپرستی، لذت‌جویی و دوری از دین را با تمام قوا در ذهن مخاطبان داخلی خود در کشورمان فرو می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران اضافه کرد: دشمن به این امور نیز بسنده نکرده و امروز با کمک کشورهای غربی در داخل کشورمان، برخی‌ها را اجیر می‌کنند تا در راستای منویات آنها به تولید آثاری بپردازند که درنهایت نیروهای خودمان را علیه خودمان به کار گیرند.

نقدی بیان کرد: در روزهای اخیر نیز شاهد برخی از این آثار بودیم و آنها تلاش دارند تا فرهنگ دفاع مقدس و شهادت، عفاف و حیا و حجاب را به تمسخر بگیرند و این ارزش‌ها را از میان بردارند.

وی تصریح کرد: امروز باید مراقب بود تا موقعیت و فرصتی برای مداخله در امور داخلی کشورمان دست دشمنان ندهیم و این امر از اهمیت بسیاری برخوردار است.

منبع:فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.