گناباد-رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: اولین همایش علمی پژوهشی شهدای فرهنگی و دانش‌آموز این شهرستان ۲۲ اسفند سال جاری در گناباد برگزار می‌شود.

اولین همایش علمی پژوهشی شهدای فرهنگی و دانش‌آموز برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگارقدس انلاین ، هادی محمدپور در نشست خبری که در اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد،گفت:اولین همایش علمی پژوهشی ۶۶شهید دانش آموز و۹ فرهنگی  این شهرستان  با هدف انتقال میراث گران بهای دفاع مقدس به نسل کنونی در۲۲ اسفند روز شهید با همکاری دانشگاهها ومراکز آموزش عالی، بنیاد شهید و بسیج  شهرستان در سالن کوثر دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تمامی تیم اداره کننده همایش فرزندان شهدا می باشند گفت:در این همایش که با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار می شود  دکتر کاظمی معاون وزیر آموزش وپرورش از همرزمان شهدای گناباد حضور خواهد داشت .

محمدپورتصریح کرد: قرار است  زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهدای فرهنگی و دانش‌آموز گناباد دراین همایش به صورت کتاب چاپ شود و در اختیار علاقمندان قرار گیرد  تا به عنوان منبع مورد استفاده آنها قرار گیرد.

وی گفت: سایت همایش علمی، پژوهشی شهدای فرهنگی و دانش‌آموز این شهرستان با عنوان هم کلاسی آسمانی  در حال حاضر بروزرسانی شده است و علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا ۱۰  اسفند سال جاری می‌توانند چکیده مقالات  خاطره و دلنوشته های  خود را در این سایت بارگذاری کنند.

رئیس آموزش و پرورش گناباد افزود: زندگی‌نامه ۶۶ شهید دانش‌آموز، ۹ شهید معلم و ۲۲ شهید وابسته فرهنگی در این شهرستان مورد پژوهش  قرار می گیرد.

محمدپور گفت:تا کنون۱۳۰ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه همایش رسیده و در روز همایش از مقالات و مطالب برتر تجلیل خواهد شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.