اصفهان- مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در حال حاضر ۵۵ هزار و ۸۷۰ حامی نیکوکار حمایت بیش از ۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان را بر عهده‌دارند و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به آن‌ها اهدا می‌کنند.

حمایت از ۱۶ هزار فرزند یتیم در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، حمیدرضا شیران بابیان این‌که طرح اکرام ایتام و محسنین به‌منظور رسیدگی به مشکلات ایتام و خانوارهای نیازمند در کمیته امداد اجرا می‌شود، گفت: همه‌ساله تعداد زیادی از هم‌وطنان خیر و نیکوکار، با ثبت‌نام در این طرح به حمایت از ایتام و فرزندان محسنین می‌پردازند.

وی افزود: هم‌اکنون ۵۵ هزار و ۸۷۰ حامی نیکوکار حمایت بیش از ۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را بر عهده‌دارند که کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به آن‌ها اهدا می‌کنند.

شیران با اعلام اینکه ۴۱ هزار و ۲۹۵ حامی، حمایت از شش هزار ۸۰۹ یتیم و ۱۴ هزار و ۵۷۵ حامی، حمایت از نه هزار و ۱۹۹ فرزند محسنین را بر عهده‌دارند، گفت: در هشت‌ماهه نخست امسال  ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین کمک شده است که سهم ایتام ده میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و سهم محسنین سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان عنوان کرد: بسیاری از حامیان علاوه بر پرداخت کمک‌های نقدی، از طریق کمک‌های کالایی شامل، تأمین سبد غذایی، پوشاک و جهیزیه و رفع مشکلات درمانی، تحصیلی، مسکن، فرهنگی و آموزشی، فرزندان معنوی خود را حمایت می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به استفاده از روش‌های نوین پرداخت افزود: خیران و نیکوکاران اصفهانی به منظور سهولت و تسریع در امور می‌توانند با شماره شناسه واریز اختصاصی، کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۳۳۴۷۷۸۰۹۶ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۲۰۴۱۸ نزد بانک ملت واریز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.