کرج- مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: با تشکیل جلسات مستمر و با نظارت دقیق بر تامین، توزیع و عرضه کالاهای اساسی، بازار شب عید تحت کنترل خواهد بود.

نظارت مستمر بر عرضه کالاهای اساسی در بازار شب عید

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، پرویز زرگر صبح امروز سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه این نشست با هدف تامین، توزیع و نظارت بر قیمت گذاری کالاهای اساسی مردم بخصوص در شب عید تشکیل شد افزود: بر این اساس بررسی های لازم برای ذخیره سازی اقلام مورد نیاز صورت گرفت.

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی و پشتیبانی امور دام نیز در این رابطه باید با اهتمام ویژه ای داشته و در اسرع وقت نسبت به تامین مایحتاج مردم به خصوص گوشت، مرغ، تخم مرغ اقدام کنند.

زرگر با تاکید بر لزوم نظارت جدی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت برای نرخ گذاری دقیق بر روی کالاها گفت: هر گونه افزایش قیمت غیرقانونی در بازار باید گزارش شده و در اسرع وقت در رابطه با حل چنین معضلات احتمالی تدابیر لازم اتخاذ شود.

وی افزود: هر هفته به صورت مستمر جلسات تنظیم بازار تشکیل خواهد شد که در راستای تامین کالاهای ضروری مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه در خصوص تامین تخم مرغ هیچ گونه مشکلی در بازار وجود ندارد اضافه کرد: می توان با برنامه ریزی صحیح، وضعیت بازار را به گونه ای تنظیم کرد که علاوه بر تثبیت قیمت ها، رقابت بر سر عرضه کالای با کیفیت و با قیمت مناسب به مردم ایجاد شود

وی گفت: ضرورت دارد برای اقشار کم درآمد جامعه بدرستی برنامه ریزی شود چراکه کوتاهی در این خصوص برای این افراد آسیب زا خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.