کرج- مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از تجهیز ۸۱۱ هکتار از اراضی کشاورزی این استان به روش های نوین آبیاری خبر داد.

تجهیز ۸۱۱ هکتار از اراضی کشاورزی البرز به روش های نوین آبیاری

حجت الله رضایی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: علاوه بر میزان اعلام شده ۱۲۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی  مناطق مختلف نیز در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه در این راستا پروژه ۲۰۴۰ هکتاری شرکت تعاونی تولید روستایی ماهدشت از آبان ماه سال جاری وارد فاز اجرایی شده است گفت: در سال جاری جهت اجرا و توسعه انواع روشهای نوین آبیاری در وسعت ۲۳۹۷ هکتار از اراضی کشاورزی بیش از ۳۲ میلیارد ریال اعتبار به تصویب رسیده است.

رضایی تصریح کرد: از این اعتبار مصوب تاکنون بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال برای پروژه های آبیاری نوین به استان اختصاص داده شده است.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر عملیات اجرایی پروژه های آبیاری توسط پیمانکار پیش می رود گفت: از ابتدای برنامه توسعه روش های نوین آبیاری  ۱۳ هزار هکتار از اراضی استان البرز به آبیاری نوین تجهیز شده اند.

وی در پایان گفت: در قالب یک برنامه ۱۰ ساله که از سال ۹۵ کلید خورده است  برای ۴۲ هزار هکتار از اراضی زراعی و باغی استان البرزدر صورت تامین اعتبار مصوب، اجرای انواع روشهای نوین آبیاری هدف گذاری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.