۲۲۰ نفر از نمایندگان مجلس با انتشار بیانیه ای از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرده و بر لزوم تلاش مضاعف سه قوه در راستای حل مشکلات مردم تاکید کردند.

بیانیه ۲۲۰ نماینده مجلس درتقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش قدس آنلاین، در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی بیانیه ای با امضاء ۲۲۰ نماینده مجلس در تقدیر و تشکر از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قرائت شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

حماسه بزرگ و تماشایی ملت قهرمان ایران اسلامی در ۲۲ بهمن ۹۶ لبیک به ندای رهبر عزیز انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای بود. مردم با به نمایش گذاشتن حضور چشم گیر و ماندگار در تاریخ پرشکوه و ماندگار جمهوری اسلامی، پیامی روشن و صریح به دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی دادند و نشان راه هدایت را به سست عهدان داخلی و خارجی و ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به داشتن چنین مردمی افتخار نموده و قدرشناسی از این مردم شریف را در تلاش و کار بیشتر برای کاهش و حل مشکلات کشور می دانیم.

پیام صریح نمایندگان، مطالبه تلاش مضاعف سه قوه برای حل مشکلات آنها و پرهیز از حاشیه سازی بود. پیام روشن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به سردمداران آمریکا و رئیس جمهور عقب افتاده ذهنی آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیسم، پیام مقاومت و ایستادگی در مقابل زیاده طلبی های آنها بود. باش تا صبح دولتش بدمد که این هنوز از نتایج سحر است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.