سرمربی تیم فوتبال نسف قارشی ازبکستان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: در لیگ قهرمانان آسیا فرصت اشتباه کردن وجود ندارد.

پرسپولیس تیم بزرگی است/ گل اول شیراز تیم ما را از هم پاشاند

به گزارش قدس آنلاین، رودزیگول بردی‌اف پس از شکست ۳ بر صفر سه شنبه شب نسف قارشی در هفته نخست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران گفت: برد را به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم و برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

وی تصریح کرد: همانطور که می دانید در آسیا بازی های بسیار بزرگی باید انجام داد و  جای هیچ اشتباهی نیست. ما یک گل خوردیم و همان هم باعث شد تیممان از هم بپاشد.

بردی اف در خصوص عملکرد بازیکنانش افزود: بازیکنان جوانی داریم. فضای ورزشگاه آزادی هم به گونه ای بود که کار را سخت کرد. به هر حال باید بدانیم پرسپولیس هم خیلی تیم خوب و بزرگی است و کار سختی داشتیم.

سرمربی نسف قارشی درباره دریافت سه گل از مهاجمان پرسپولیس اظهار داشت: همانطور که می دانید بازی هایمان در لیگ ازبکستان به تازگی شروع شده است. کمی نیاز به زمان داریم تا دفاع مستحکم تری داشته باشیم. مسلما کار برای مدافعان تیمم مقابل دو مهاجم آماده پرسپولیس خیلی سخت بود و آنها اذیت شدند.

وی در خصوص سبک بازی نسف قارشی که به نظر می رسید تکیه به فوتبال قدرتی داشت گفت: در حال حاضر ما کشوری هستیم به نام ازبکستان که از حیثیتش دفاع می کنیم. تیم‌های ازبکی همیشه فیزیکی هستند. اتفاقا فکر می کنم تیم هایی که مقابل پرسپولیس محکم بازی می کنند کار را برای همین پرسپولیس راحت تر می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.