مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به ثبت‌نام۱۲۰ هزارنفر از هموطنان در مرحله پیش ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات گفت: نتایج قرعه کشی امروز اعلام می‌شود.

نام‌نویسی ۱۲۰ هزار نفر در مرحله پیش ثبت‌نام سفرهای عتبات نوروزی/ اعلام نتایج قرعه‌کشی امروز

به گزارش قدس آنلاین،   مرتضی آقایی، مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات سال ۹۷، از دوازدهم بهمن ماه سال جاری شروع و ۲۲ بهمن پایان یافته و ۱۲۰ هزار نفر، برای اعزام به این سفرها ثبت نام کرده‌اند.

وی تاکید کرد: بر اساس اعلام قبلی، مقرر است قرعه‌کشی متقاضیان سفر به عتبات عالیات را امروز انجام داده و سپس از طریق ارسال پیام کوتاه، نتایج را به اطلاع افراد که در مرحله پیش ثبت نام، نام نویسی کرده اند، می رسانیم.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت اضافه کرد: نتایج قرعه کشی پیش ثبت نام عتبات عالیات، پس از قرعه کشی روی سایت سازمان حج و زیارت قرار می گیرد.

آقایی تصریح کرد: پس از تعیین اولویت ها مشتاقان تشرف می‌توانند در یکی از گروه‌های ۲۳ سوم اسفند ماه سال جاری تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال آینده، به این سفر معنوی اعزام شوند.

وی افزود: اغلب ثبت نام کنندگان در پیش ثبت‌نام عتبات عالیات ویژه نوروز سال ۹۷ متقاضی سفر در ایام تعطیلات نوروز هستند و قرعه کشی هم به منظور تعیین اولویت زمانی سفر متقاضیان، انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.