بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از انهدام باند حرفه ای کلاهبرداران با ۸ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در استان خبر داد.

انهدام باند کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت : در پی ۸ فقره شکایت شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از  آنان  موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و اخذ اظهارات  شکات موفق به شناسایی اعضای باند و محل اختفای آنان شدند، افزود: کلاهبرداران که با ترفندهایی مانند جعل اسناد و امضاء اقدام به کلاهبرداری از  شهروندان می‌کردند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردار مظاهری با بیان اینکه در این عملیات ۳نفر اعضای  باند دستگیر و به ۸ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند، تصریح کرد:  متهمان بعد از تکمیل تحقیقات برای انجام اقدامات قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

انهدام باند سارقان حرفه‌ای و ۲۸ فقره سرقت

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۷ نفر از اعضای باند سارقان حرفه‌ای با ۲۸ فقره سرقت در شهرستان بجنورد خبر داد.

سرهنگ حسین بدری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در شهرستان بجنورد تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۷ نفر از اعضای این باند حرفه‌ای شدند، افزود: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به  ۲۸ فقره سرقت مغازه، قطعات خودرو، داخل خودرو ،موتورسیکلت، دوچرخه و... اعتراف کردند.

سرهنگ بدری با اشاره به اینکه تعدادی از اموال مسروقه کشف شده به مالباختگان تحویل داده شد،  تصریح کرد : متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات امنیتی محل کسب، محل زندگی و وسائط نقلیه خود را به تجهیزات امنیتی مجهز و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.