سعودی‌ها کارنامه خاصی در حمایت از تروریسم دارند و روز به روز نیز بر سیاهی این کارنامه می‌افزایند. حمایت از القاعده و کمک به تشکیل و قدرت گرفتن آن، کمک به داعش و هزینه‌های میلیارد دلاری برای نگه داشتن آن، حمله به یمن و کشتن هزاران زن و کودک بیگناه، همکاری با گروه‌های تروریستی برای ضربه زدن به ایران و حتی همکاری با گروهک از هم پاشیده منافقین و سران آن از جمله مشهورترین رفتارهای ضد بشری آنهاست.

اذعان مریم رحوی به نقش منافقین در اغتشاشات اخیر

قدس آنلاین- سعودی‌ها کارنامه خاصی در حمایت از تروریسم دارند و روز به روز نیز بر سیاهی این کارنامه می‌افزایند. حمایت از القاعده و کمک به تشکیل و قدرت گرفتن آن، کمک به داعش و هزینه‌های میلیارد دلاری برای نگه داشتن آن، حمله به یمن و کشتن هزاران زن و کودک بیگناه، همکاری با گروه‌های تروریستی برای ضربه زدن به ایران و حتی همکاری با گروهک از هم پاشیده منافقین و سران آن از جمله مشهورترین رفتارهای ضد بشری آنهاست.

سران جدید سعودی به شدت نگران موقعیت خود هستند و همه جا سایه ایران را بر سرشان می‌بینند و می‌کوشند به هر شکل ممکن عظمت از دست رفته خود را با عملیات نظامی-تروریستی و متصل شدن به غرب بازسازی کنند.

اخیراً روزنامه سعودی عکاظ به سراغ مریم رجوی رفته و او ضمن تمجید از سران سعودی مدعی شده است که عربستان نقش مهمی در از بین بردن «بلند پروازی های» ایران در قبال منطقه ایفا کرده است.

مریم رجوی که خود دارای یک پرونده سراسر جنایت و تخریب حقوق بشر در اردوگاه‌های منافقین است و مدتهاست که از همسرش هم هیچ خبری منتشر نمی‌شود و مشخص نیست به چه سرنوشتی دچارش کرده‌اند، مسئولیت اغتشاشات اخیر کشور را کاملاً برعهده گرفته است.

او گفته است: درخواست حسن روحانی از رئیس جمهوری فرانسه برای منع فعالیت‌های ما معنی مشخصی دارد و این درخواست بعد از چند روز از آغاز شورش‌ها در شهرهای ایران صورت گرفت. مقامات ایران از نقش شبکه‌های ما در سازماندهی و رهبری این شورش‌ها می‌ترسند. آنچه که در ایران به وقوع پیوست فعالیت مجاهدین خلق (منافقین) در شهرهای مختلف بود. ما خواهان یک نظام لائیک هستیم. پایگاه‌های مجاهدین خلق و مراکز شورش وابسته به آن‌ها نقش بزرگی در شورش‌های اخیر در ایران ایفا کردند.

رجوی هم چنین مدعی شد: باید برای توقف مداخلات تهران در امور داخلی کشورهای منطقه در کنار ریاض صف بندی کرد.

روزنامه عکاظ که به خاندان پادشاهی عربستان وابسته است هرازگاهی برای نفس دادن به گروهک‌های تروریستی مخالف جمهوری اسلامی ایران به سراغ یکی از سران آنها می‌رود. چندی پیش هم به سراغ «هادی روشن روانی» عضو سازمان مجاهدین خلق و مسئول جاسوسی این سازمان تروریستی در دوره جنگ تحمیلی رفته بود.

مریم رجوی که خود را رئیس جمهور ایران می‌خوانددو ماه پیش هم در جلسه‌ای که با هزینه عربستان سعودی در یکی از سالن‌های پارلمان اروپا برگزار شده بود، مستقیماً خواستار تحریم بانکی و تحریم نفتی ایران شده بود. گروهک وابسته به او که مدتهاست با بحران هویتی وخیمی دست و پنچه نرم می‌کند هرازگاهی می‌کوشد با هزینه کردن پول‌هایی که عربستان آن را تامین می‌کند اجتماعاتی را علیه ایران برگزار کند. معروف است که سخنرانان این نشست‌ها هزاران دلار بابت هرسخنرانی از سازمان منافقین دریافت می‌کنند به گونه‌ای که رسانه‌ها نوشتند آخرین نشست آنها در فرانسه بیش از نیم میلیون یورو هزینه در برداشته است.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.