قزوین_ مدیرکل جدید استاندارد استان قزوین با حضور رییس سازمان ملی استاندارد معرفی شد.

مدیرکل جدید استاندارد قزوین معرفی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مراسم تودیع مدیرکل سابق استاندارد استان قزوین و معارفه مدیرکل جدید این استان با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، از خدمات محمودرضا طاهری در مدت ۶ سال تصدی سمت مدیرکل سابق استاندارد قزوین تجلیل  شده و سیروس صارمی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

از جمله موضوعات مطرح شده در این مراسم استانداردسازی، ارزیابی انطباق کالاهای صادراتی و وارداتی از مهم ترین برنامه های حوزه استاندارد در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، ظرفیت های استان قزوین در حوزه های صنعتی و کشاورزی، اجرای قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد در استان قزوین توسط مسوولان جدید اداره کل استاندارد این استان به منظور تقویت استاندارد و تعامل و ارتباط مناسبی با مسئولان دستگاه ها و اصحاب رسانه بود.

مدیرکل سابق استاندارد استان قزوین نیز در این مراسم گفت: ضریب نفوذ ۱۰۰ درصدی استاندارد در کالاهای مشمول در قزوین قابل تأمل و توجه است و این یعنی اینکه توانسته ایم با هماهنگی و همکاری تمامی واحدهای تولیدی آنها را به استاندارد مجهز کنیم. 

محمودرضا طاهری استاندارد را لازمه زندگی دانست و یادآور شد: نیازمند نامگذاری یک میدان به نام «استاندارد» هستیم تا توسعه و ترویج فرهنگ آن محقق شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم در آینده شاهد این اقدام موثر از سوی مسئولان استانی و شهری قزوین باشیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.