قزوین_ معاون بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر قزوین از برگزاری اردوی منطقه‌ای بقا در شرایط سخت ویژه تیم‌های عملیات بهداشت و درمان اضطراری متشکل از پزشک، پرستار، ماما و کارشناسان بهداشت محیط، تغذیه و روان‌شناسی خبر داد.

اردوی منطقه‌ای ویژه تیم‌های عملیات درمان اضطراری در قزوین برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دوره آموزشی زندگی در شرایط سخت ویژه تیم های بهداشت و درمان اضطراری جمعیت هلال احمر استان قزوین روز چهارشنبه برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در این دوره اظهار داشت: این دوره ها اهمیت ویژه را به خود اختصاص می دهد و از تیم ها درخواست داریم تا آمادگی لازم برای پاسخ به حوادث را داشته باشند.

همچنین در این مراسم، معاون بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر استان قزوین از برگزاری اردوی منطقه‌ای بقا در شرایط سخت ویژه تیم‌های عملیات بهداشت و درمان اضطراری متشکل از پزشک، پرستار، ماما و کارشناسان بهداشت محیط، تغذیه و روان‌شناسی خبر داد.

فرهاد ارجمندی بیان کرد: این دوره عناوین مختلفی از جمله  ایجاد سرپناه اضطراری در شرایط سخت، جهت‌یابی طبیعی در روز و شب و همچنین مسیریابی، آشنایی با سامانه بهداشت و درمان اضطراری را به خود اختصاص می دهد.

گفتنی است که اعضای تیم های استان های قم، قزوین، تهران، البرز، گیلان و مازندران برای ارتقای سطح توانایی و کسب مهارت‌های لازم به منظور غلبه و تطبیق با شرایط غیرمتعارف از جمله حوادث و سوانح، اعضای تیم‌های استان‌های در این دوره شرکت کرده اند.

لازم به یادآوری است، دوره اردوی زندگی در شرایط سخت ویژه اعضای تیمهای بهداشت و درمان اضطراری( BHCU ) به مدت ٣ روز از ٢٥ بهمن تا ٢٧ بهمن با حضور استانهای معین شامل قزوین، البرز ، گیلان، مازندران، قم و تهران با هدف توان افزایی و آمادگی تیمهای مذکور برای زمان حوادث و خدمت رسانی در روستای آقابابا، مدرسه شبانه روزی شهید باهنر  برگزار توسط  معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی، جمعیت هلال احمر استان قزوین برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.