رئیس کمیته ملی المپیک گفت: با جلسات خوبی که برگزار می شود تا پایان سال تکلیف تیم های اعزامی به بازیهای آسیایی گرفته خواهد شد.

صالحی امیری: تا پایان سال تکلیف رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی مشخص می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سید رضا صالحی امیری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: درباره زمان پرداخت بودجه به فدراسیون‌های ورزشی گفت: مطابق مصوبه مجلس شورای اسلامی تمام بودجه سال ۹۶ به کمیته ملی المپیک پرداخت شد و طی روزهای آینده باقی مانده بودجه فدراسیون ها به دست آنها خواهد رسید. از مجلس و مجموعه وزارت ورزش تشکر می‌کنیم تا در کنار وزارت ورزش استراتژی معین و مشخصی برای حضوری قدرتمند در بازی‌های آسیایی تعریف کرده‌ایم تا با تمام ظرفیت و توان در جاکارتا حضوری افتخار آمیزی داشته باشیم.

وی درباره زمان مشخص شدن رشته‌های حاضر در این رقابت‌ها گفت: ستاد عالی اعزام به ریاست وزیر شکل گرفته و جلسات هفتگی مستمر دارد. در جلسه هفته گذشته نیز بحث‌های خوب و جدی انجام شد و تا پایان سال تکلیف رشته‌های اعزامی مشخص خواهد شد. اقدامات لازم برای مشخص شدن تیم‌ها و عوامل در دستور کار قرار دارد.

رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که بودجه کمیته نسبت به سال قبل در سال جدید تغییری خواهد داشت یا نه، گفت: جهت‌گیری مثبتی از سوی مجلس شورای اسلامی و وزارت ورزش و جوانان در این‌باره انجام شد و انسجام خوبی وجود دارد امیدوارم سال ۹۷ سالی پر خیر و برکت هم برای مردم و هم برای ورزش کشور باشد. بودجه سال آینده کمیته هم با توجه ویژه‌ای که مجلس شورای اسلامی داشته است، مشکلات مالی در سال جدید کمتر از سال ۹۶ باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.