وزیر آموزش و پرورش گفت: برای نوروزی که در پیش داریم پیک نوروزی به معنای آنچه پیش از این مطرح بود، وجود نخواهد داشت.

خبر خوش نوروزی وزیر آموزش‌وپرورش برای دانش‌آموزان

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه درباره تعطیلی زمستانه مدارس تاکنون به نتیجه نرسیده‌ایم، اظهار داشت: متغیرهای زیادی در این زمینه  مطرح است که باید بررسی شود

وی در همین‌زمینه تصریح کرد: بنده به عنوان وزیر آموزش و پرورش از منظر تربیتی و آموزشی، تعطیلی بیش از دو هفته در میان سال را به صلاح نمی‌دانم.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه اجرای طرح تعطیلی زمستانه مدارس مزایایی هم به دنبال خواهد داشت، خاطرنشان کرد: منتظریم تا مجلس از دستور کار بودجه خارج شود تا مباحث تخصصی را با کمیسیون مربوطه پیگیری کنیم.

بطحایی درباره تغییر نگرش این وزارتخانه نسبت به پیک نوروزی، گفت: آموزش و پرورش مصمم است تا هر آنچه که محیط شاد و پر نشاط مدرسه را برای دانش‌آموزان تلخ می‌کند، به شرط آنکه به آموزش و تربیت‌شان لطمه‌ای وارد نشود، حذف کند. پیش از این مباحثی درباره حذف آزمون‌ها و کتاب‌های کمک آموزشی در دوره ابتدایی مطرح شده است.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: موضوع پیک نوروزی از جمله تکالیفی است که از سر دلسوزی از سوی مسئولان برای دانش‌آموزان مقرر می‌شود با این وجود برای نوروزی که در پیش داریم پیک نوروزی به معنای آنچه پیش از این مطرح بود، وجود نخواهد داشت و به جای آن تکالیفی نظیر داستان‌گویی، خاطره‌نویسی و بیان آنچه که دانش‌آموزان از طبیعت مشاهده می‌کنند، مقرر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.