مشهد-معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با بیان اینکه امروز رسانه‌های نوین تأثیر بیشتری از رسانه‌های رسمی دارند، گفت: زمینه راه‌اندازی مؤسسه فضای مجازی در آستان قدس رضوی مهیا شده است.

زمینه راه‌اندازی مؤسسه فضای مجازی در آستان قدس رضوی مهیا شده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، مراسم معارفه مهدی رضوی‌کیا مدیر روابط عمومی و مهدی خیرجو مدیر رسانه‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی آستان قدس رضوی با حضور سید نظام‌الدین موسوی معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در محل مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی برگزار شد.

معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در این مراسم به اقدامات و تحولات ارزنده‌ای که پس از حکم انتصاب تولیت آستان قدس رضوی در این مجموعه مقدس رخ داده اشاره کرد و گفت: آستان قدس رضوی ظرفیت‌ها و بسترهای رسانه‌ای بی‌نظیری دارد و کانون توجه عاشقان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سرتاسر جهان است، بنابراین باید در حوزه رسانه بسیار فعال‌تر و جدی‌تر ورود پیدا کنیم.

سید نظام‌الدین موسوی با بیان اینکه امروزه رسانه‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی تأثیر بیشتری از رسانه‌های رسمی همانند تلویزیون دارند، افزود: مؤسسه فضای مجازی که شامل رسانه‌های نوین و شبکه‌های مجازی است در ذیل معاونت ارتباطات و رسانه در حال شکل‎گیری بوده و زمینه راه‌اندازی آن فراهم شده است.

وی افزود: ما باید در کنار تولید خبر مکتوب، فعالیت‎های تصویری نیز داشته باشیم، شبکه ماهواره‎ای امام رضا(ع) و رضوی TV، در حوزه رسانه‌های تصویری و در چارچوب معاونت ادامه فعالیت خواهند داد.

معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی تأکید کرد: ستاد معاونت، بخش دیگری از معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی است که فعالیت‌هایی از جمله دبیرخانه، امور مالی و ... را بر عهده دارد، همچنین توسعه ارتباطات و همکاری‎های رسانه‎ای بخش دیگری است که با هدف انجام فعالیت‌های رسانه‌ای در سایر شهرها به ویژه تهران به فعالیت می‌پردازد.

موسوی، بخش پژوهش و برنامه‌ریزی را از دیگر حوزه‌های نوین این معاونت دانست و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این بخش نیز در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.