دبیر شورای نگهبان گفت: مردم همیشه پای انقلاب خود ایستاده‌اند و ضمن تحمل سختی‌ها، در حفظ نظام، انقلاب و اطاعت از ولی فقیه، وحدت کلمه دارند.

مردم در اطاعت از ولی فقیه و حفظ نظام وحدت کلمه دارند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی در نطق پیش از دستور جلسه‌ی امروز شورای نگهبان با عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک دهه فجر، از حضور باشکوه مردم ایران در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن تشکر کرد.

دبیر شورای نگهبان با قدردانی از ملت ایران در لبیک گفتن به ندای مقام معظم رهبری برای حضور گسترده در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد: پیام این حضور که باید دوست و دشمن آن را بفهمند این است که مردم همیشه پای انقلاب خود ایستاده‌اند و ضمن تحمل سختی‌ها، در حفظ نظام، انقلاب و اطاعت از ولی فقیه، وحدت کلمه دارند.

آیت‌الله جنتی با تکیه بر اینکه ملت شجاع ما، وحشت و هراسی از توطئه دشمنان ندارند؛ افزود: رمز پیروزی قیام پیامبرگونه امام خمینی(ره)، توکل بر خدا و شجاعت در برابر دشمنان و قدرت‌های مستکبر بود و این منش الهی وی توانست انقلابی بی‌نظیر را ایجاد کند که قطعاً در گذشته‌ی تاریخ مثالی ندارد و باور دارم که در آینده نیز تکرار نخواهد شد.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه حرکت انقلابی ما، بیشتر از اینکه سیاسی و اقتصادی باشد، انقلاب فرهنگی و معنوی بود، افزود: انقلاب توانست فطرت خداجوی جوانان را زنده کند و از جوانانی که غرق فرهنگ غربی بودند، ایثارگرانی بسازد که عاشقانه به استقبال شهادت می‌رفتند و با همین روحیه توانستند ۸ سال دفاع مقدس را با غلبه بر دشمنان به پایان برسانند.

دبیر شورای نگهبان با مقایسه انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها که در ۳ یا ۴ سال ابتدایی از بین می‌روند، گفت: دشمنان این ملت باور نداشتند که این انقلاب ۳۹ سال دوام بیاورد.

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه کجای دنیا، مردم یک کشور بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب خود چنین حضور عظیمی در راهپیمایی دارند، اضافه کرد: توطئه بدخواهان از جمله آمریکا، اسرائیل و عربستان با هدایت رهبری عزیز بی‌اثر شد و اسلام همچنان استوار ایستاده است و هرگز عقب‌نشینی نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما که موجب بیداری اسلامی شد از مرزهای ایران گذشت و قدرت‌های مستکبر شمال آفریقا را سرنگون کرد و حتی در آمریکا و اروپا نیز انسان‌های نامدار، حق‌طلب و منصف نسبت به مردم ایران اظهار خضوع و علاقه‌مندی می‌کنند.

آیت‌الله جنتی با تأکید بر این نکته که ما باید دین خود را به انقلاب و نظام ادا کنیم اضافه کرد: انقلاب اسلامی امانتی در دست ماست که باید آن را به حضرت امام زمان(عج) صاحب اصلی آن برسانیم.

دبیر شورای نگهبان در پایان، رسیدگی به مستضعفان، محرومان و پابرهنگان را بسیار ضروری برشمرد و افزود: این مردم انقلابی توانستند همه توطئه‌ها در طول انقلاب، از جمله فتنه ۸۸ و فتنه امسال که قدرت‌های استکباری به آن دلبسته بودند را با حضور خودجوش در شهرهای مختلف خنثی و عاملان آن را رسوا کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.