قزوین_ مدیرکل هواشناسی استان قزوین از آغاز بارش برف و باران در روز جمعه خبر داد.

برف و باران مهمان چند روزه قزوین

آرش یهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، پدیده غالب روز گذشته با گاهی وزش بادهای شدید به ویژه در نیمه جنوبی استان و برای ارتفاعات شمالی آن بارش های پراکنده وجود داشت.

وی افزود: برای امروز وضعیت جوی نسبتا پایدار بوده اما از بعدازظهر جمعه بتدریج سامانه بارشی دیگری وارد منطقه شده که تا روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه سالجاری، به تناوب در سطح استان بارش برف و باران را به همراه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین بیان کرد: وضعیت آب و هوای این استان از روز چهارشنبه لغایت روز پنج شنبه به صورت نیمه ابری، گاهی وزش باد شدید (بویژه نیمه جنوبی) و در ارتفاعات بارش خفیف برف و مه آلود از ظهر کاهش پدیده پیش بینی شده می شود؛ وضعیت آب و هوای این استان هم از روز پنج شنبه تا روز جمعه کمی ابری و گاهی وزش باد است.

بهاروند احمدی یادآور شد: وضعیت نیمه ابری، بتدریج ابری، گاهی وزش باد و از بعدازظهر بارش باران برای روز جمعه تا روز بعد پیش بینی می شود.

وی به بیان بیشینه و کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته پرداخت و تصریح کرد: شهر کوهین با منفی یک درجه سلسیوس زیر صفر به عنوان سردترین شهر و شهرستان های بویین زهرا، تاکستان و آبیک و شهر سیردان با ۱۳ درجه سلسیوس بالای صفر به عنوان گرم ترین نقطه در این مدت بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.