قزوین_ مدیرآستان مقدس امامزاده حسین (ع) استان قزوین از برگزاری ویژه برنامه روز شهادت حضرت زهرا (س) در این استان با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خبر داد.

ویژه برنامه روز شهادت حضرت زهرا (س) در قزوین برگزار می شود

حجت الاسلام احمد باقری در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین به ویژه برنامه های سوگواره یاس نبوی در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) استان قزوین پرداخت و اظهار داشت: این برنامه ها از روز چهارشنبه ۲۵ بهمن آغاز شده و تا یکم اسفندماه سالجاری ادامه دارد.

وی افزود: ویژه برنامه دهه آخر ایام فاطمیه با سخنرانی حجت الاسلام سعیدی و مداحی حاج مرتضی سلیمانی، حاج محمداطهری نسب و کربلایی چاوشا در یکم اسفندماه سالجاری بعد از نماز مغرب و عشار برگزار می شود که البته سوگواره از روز گذشته به مدت هفت شب آغاز  شده است.

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین (ع) استان قزوین بیان کرد: ویژه برنامه فاطمیه نیز طی امروز، ۲۶، ۲۷، ۲۸، ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه و یکم اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشا و از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه برگزار می شود که در این برنامه ها صحراکاران قاری استانی، حجت الاسلام علیرضا آشوری به عنوان سخنرانی، بهروز شهبازیان، حمید چاوشا، حسین نریمان، حاج مرتضی سلیمانی، سید کمال فاضلی، سجادیزدی پور، محمدجوادنظری و علیرضا عابدینیان به عنوان روضه خوانان حضور دارند.

حجت الاسلام باقری یادآور شد: ویژه برنامه روز شهادت حضرت زهرا (س) با سخنرانی حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، ذکر مصیبت حاج محمداطهری نسب، حاج مرتضی سلیمانی و کربلایی حمید چاوشا برگزار می شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.