قزوین_ نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید پاسخگوی مردم باشیم و پاسخگویی به آنها بسیاری از مشکلات را حل می کند.

 پاسخگویی به مردم کلید حل بسیاری از مشکلات اقتصادی

روح الله بابایی صالح در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی بسیاری در کشور و به تبع آن در استان قزوین وجود دارد، اظهار داشت: یکی از راه های ایجاد ارتباط و تعامل با مردم، پاسخگویی به آنها است چرا که مردم به دنبال توجه مسوولان هستند و پاسخگویی مسوولان نسبت به مردم بسیاری از مشکلات را حل می کند.

وی با بیان اینکه دفاتر نمایندگان مجلس و مسوولان محلی برای مراجعه مردم و مطرح کردن مشکلات آنها است، افزود: ما مسوولان باید پاسخگوی نیاز مردم باشیم و مشکلات آنها را حل کنیم چرا که دشمن هر لحظه به دنبال آسیب زدن به کشور بوده و توجهش به سمت و سوی انقلاب، مردم و اصل دین است.

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  دشمنان جهموری اسلامی ایران از دین و انقلاب کشور ترس و واهمه دارند و اگر دین و اسلام کشور از نوع اسلام آمریکایی بود، توجه این دشمنان کمتر بود، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران ظرفیت های قابل توجهی از جمله انقلاب برگرفته از اسلام ناب محمدی و رهبری مومن و متدین را به خود اختصاص می دهد که وجود چنین ویژگی هایی موجب شده تا توجه بیشتر دشمن جلب شود و در صدد براندازی این نظام باشد.

بابایی صالح یادآور شد: باید پاسخگوی مردم باشیم و پاسخگویی به آنها بسیاری از مشکلات را حل می کند.

وی به عوامل تأثیرگذار بر پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: رهبری مرجع تقلید شیعیان و امام راحل، ولایت پذیری و شهادت طلبی مردم ایران موجب پیروزی این انقلاب شد و مردم در ۲۲ بهمن سالجاری نیز با حضور در راهپیمایی نقش خود را به خوبی نشان دادند.

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که هر جا که دشمن در امور کشور دخالت کرده است مردم پای کار بوده و دفاع کرده اند، گفت: مهم ترین درس انقلاب، ولایت پذیری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.