کرج- استاندار البرز با بیان اینکه در حال حاضر امکانات بخش خصوصی و منابع صنعتی فراوانی در استان داریم که باید به کارگیری شود گفت: دولت با حفظ نقش نظارتی خود از نگاه انبارداری و توزیع گری فاصله بگیرد.

دولت از نگاه انبارداری فاصله بگیرد/حساسیت دوچندان بر تنظیم بازار شب عید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد علی نجفی صبح امروز پنج شنبه دردر جلسه ستاد تنظیم بازار استان که با محوریت بررسی میزان ذخایر کالاهای اساسی و میزان ذخیره سازی میوه شب عید  برگزار شد اظهار کرد: باید سیاست های پیشین اصلاح شود و تشکل های بخش خصوصی و عرصه تولید را به بازی گرفت.

وی با تاکید بر ساماندهی تشکل های تولیدی و کشاورزی در استان برای رونق هر چه بیشتر بازار خرید مردم تصریح کرد: در حال حاضر امکانات بخش خصوصی و منابع صنعتی فراوانی در استان وجود دارد که باید به کار گرفته شوند.

استاندار البرز تاکید کرد: هر ساله موضوع تنظیم بازار با حساسیت بالا دنبال شده است اما امسال باید حساس تر عمل کنیم  و مسئولان همراهی خود را بیشتر از قبل داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان البرز توجه به کیفیت کالاهای عرضه شده به مردم را ضروری دانست و گفت: هر چند بخش های نظارتی در این زمینه روند قیمت های بازار را رصد می کنند، اما لازم است به جای ارائه آمار بررسی کنیم کالایی که به دست مردم می دهیم از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردار است با خیر.

استاندارالبرز با بیان اینکه بخش خصوصی کار خود را می شناسد و به نحو مطلوبی خدمت رسانی دارد ادامه داد: اصناف با فروشگاه های زنجیره ای و میادین تره و بار نیز به عنوان بخشی اثربخش نشست بگذارند و اقلام مورد نیاز را تامین کنند.

محمدعلی نجفی در پایان گفت: یکی از بحث های اساسی رئیس جمهور ایجاد رفاه برای مردم در شب عید بوده و با توجه به وظایفی که ستاد تنظیم بازار کشور به استانداران ابلاغ کرده حساسیت استانی را در این بخش بیشتر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.