شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پیشگیری از وقوع جرم، آسیب شناسی و فرهنگ سازی بسیار بهتر از اجرای قانون و زندان است.

پیشگیری از وقوع جرم موثرتر از زندان است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،اقبال عباسی روز پنجشنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: اهالی استان چهارمحال و بختیاری از دوران های قدیم به شجاعت و عدالت خواهی و آزاده طلبی شهره بوده اند و هستند و همواره دفاع از ملک و نظام و رهبر معظم انقلاب سرلوحه کارشان بوده است.

وی با اشاره به اغتشاشات ماه های اخیر افزود: استان چهارمحال و بختیاری در ماجراهای اخیر استانی امن و آرام بود و حضور پرشور و چشم گیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه همیشه پیشگیری بسیار بهتر از اقدام جوابگوی مسائل است تصریح کرد: پیشگیری از وقوع جرم، آسیب شناسی و فرهنگ سازی بسیار بهتر از اجرای قانون و زندان است.

عباسی با اشاره به اینکه پیشگیری به ۲ حوزه دولت و قوه قضائیه تقسیم می شود افزود: حوزه اول مربوط به مدیران دولتی بوده که باید با فراهم آوردن رفاه مردم و تلاش شبانه روزی موجبات رضایتمندی مردم را فراهم آورند و و حوزه دوم مربوط به قوه قضائیه و عدالت گستری است که باید سعی شود با سعه صدر و حفظ آبروی اقشار مختلف جامعه و همچنین برخورد جدی با متخلفین و مجرمین باعث رضایتمندی مردم شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.