تربت جام ـ مدیریت راهبردی موسسه راهبردی آموزش عالی وحدت تربت جام از برگزاری کنگره ملی معماری و عمران شهری در تربت جام خبرداد.

برگزاری کنگره ملی معماری و عمران شهری در تربت جام

محمد حسینی ظهر امروز در فرمانداری تربت جام حضورداشت به خبرنگارقدس آنلاین گفت: شهرستان تربت جام دارای پتانسیل های مهم معماری ارزشمند تاریخی داشته و باید این پتانسیل ها به جهانیان معرفی شود وبرای توسعه شهرستان نیازمند حرکت های مهم خواهد بود.

 وی گفت: دانشگاههای عالی در تربت جام بیاد پرچمدار توسعه در شهرستان باشند و با رویکرد های خود در معرفی  شهرستان برای سرمایه گذاری تلاش کنند و این کنگره معماری می تواند به اهداف چشم انداز های منطقه کمک کند.

مدیریت راهبردی موسسه راهبردی آموزش عالی وحدت تربت جام با تاکید براینکه با کمک مردم تربت جام را خواهیم ساخت گفت: توجه به معماری منطقه و توجه به بافت اجتماعی و گردشگری می تواند به زیر ساخت های توسعه شهرستان کمک کند و این کنگره در جهت این اهداف برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: حضور اندیشمندان خارجی از کشورهای اروپایی، آسیایی به غنای این گنگره ملی معماری افزوده است و همه شرکت کنندگان در این مراسم ایده های متنوعی برای منطقه خواهد داشت.

این مسئول اعلام کرد: این کنگره ملی دوم اسفندماه به مدت دوروز کار خود را در تربت جام آغاز خواهد کرد وبیش از ۱۷۷ صاحب نظر داخلی در این مراسم دعوت گردیده وبیش از ۱۵۰ مقاله علمی به دبیرخانه این گنگره ارسال شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.