۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
کد خبر: 589087

رشت- همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار در رشت برگزار شد.

همایش فاتحان فاو در رشت برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال با حضور آیت‌ا... زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان، دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان و جمعی از مدیران و رزمندگان استان‌های گیلان و مازندران و گلستان ظهر امروزدر سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه خدمات رزمندگان در جبهه‌ها موجب بقا، رشد و بالندگی نظام جمهوری اسلامی شد اظهار کرد: ولایت‌فقیه عاملی است که می‌تواند کشور را در صراط مستقیم هدایت کند.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی گفت: داشتن امام و پیشوا تنها برای کشور کافی نیست و مردم نیز باید مطیع رهبری باشند.

وی با تأکید بر اینکه اکنون جامعه ایرانی مطیع مقام معظم رهبری هستند بیان کرد: در جامعه نباید اختلاف وجود داشته باشد و حفظ وحدت اسلامی از اوجب واجبات است.

استاندار گیلان نیز در این همایش با تأکید بر برگزاری گردهمایی رزمندگان و ایثارگران اظهار کرد: نیاز واقعی جامعه برگزاری چنین مراسم هایی برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مصطفی سالاری افزود: هدف تمام کسانی که آن روزها جان‌فشانی کردند دفاع از انقلاب و ولایت بود که در این امر سربلند بیرون آمدند.

استاندار گیلان گفت: همه قدردان آن رشادت‌ها هستند و کلام رزمندگان مؤثر است و در صداقت آن‌کسی تردید نمی‌کند.

سالاری با اشاره به اینکه در خلوص کلام رزمندگان دوران دفاع مقدس کسی تردید نمی‌کند بیان کرد: در مسائل اجتماعی باید رزمندگان دغدغه‌های خود را بروز دهند و نگذارند عده‌ای دیگر از سکوت رزمندگان ما استفاده کنند زیرا کلام رزمندگان دوران دفاع مقدس ثمربخش است.

وی با اشاره به اینکه مقام و منصب مسئولان ثمره جان‌فشانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است گفت: اگر رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس نبود الآن مسئولان این مقام‌ها را نداشتند.

گفتنی است شهر بندری فاو درزمستان سال ۶۴ با آغاز عملیات غرور آفرین والفجر ۸ به تصرف ایران درآمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.