کرمانشاه- استاندار کرمانشاه از روند کُند بازسازی در شهرستان زلزله‌زده ثلاث باباجانی انتقاد کرد.

انتقاد از روند کُند بازسازی درشهرستان زلزله‌زده ثلاث باباجانی

به گزارش قدس آنلاین، هوشنگ بازوند امروز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان ثلاث باباجانی اظهار داشت: از مسئولینی که به مردم سر زدند و درد دل های مردم را گوش دادند و همچنین از نماینده محترم اورامانات، امام جمعه محترم و فرماندار اسبق آقای اکبری تشکر می‌کنم.

وی در ادامه بر ضرورت همکاری مدیران با فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی تاکید کرد و افزود: انتظار داشتم روند بازسازی در شهرستان زلزله زده ثلاث زودتر انجام شود و نسبت به کُندی این امر گلایه دارم.

استاندار کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: از مجموعه استانداری و فرمانداری گلایه داریم که نتوانسته اند ساختمان فرمانداری ثلاث باباجانی را مرمت کنند.

بازوند اظهار کرد: وقتی وارد ستاد معین ثلاث باباجانی شدم واقعا از دیدن وضعیت خرابی این ساختمان و دیوارها ناراحت شدم، مردم از بنیاد مسکن گلایه داشتند.

وی با اشاره به گلایه مردم زلزله زده از بوروکراسی و... گفت: از ساختمان مخروبه هلال احمر بازدید کردم وقتی هلال احمر نمی تواند ساختمان خود را درست کند چطور از مردم انتظار داشته باشیم به ما اعتماد کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: هیچ کدام از این نهادها مشکل پول ندارند و من نمی دانم چرا وضعیت اینطوری است.. بنیاد مسکن کرمانشاه بنیاد مسکن معین کردستان را تقویت کند یا اینکه عوض کنید و یا استان کمکی بیاورید.

بازوند با تاکید بر ضرورت حل مشکل گاوداری گفت: ما اعتبارات مورد نیاز شهرداری در این منطقه را تامین میکنیم اما شهردار مدیریت کند و مشکلات محلات را حل کند.

وی با بیان اینکه مردم از هلال احمر گلایه دارند، افزود: مردم می گویند هنوز هزینه برخی از دام ها را نگرفتیم پول کسانیکه که مطالبه را دارند را بپردازید.

بازوند با بیان اینکه به دنبال رفع مشکل مرز هستیم، گفت: ان شاءالله مشکل مرز کوله بری هم حل خواهد و این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: برای خسارت بخش شیلات نیز، به ازای هر کیلوگرم، ۵ هزار تومان خسارت داده می‌شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.