تربت جام ـ کارشناس مسئول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش تربت جام از رقابت ۵ هزار دانش آموز ورزشکار برای اعزام به مسابقات استانی خبر داد.

رقابت ۵ هزار دانش آموز تربت جامی در مسابقات استانی

محسن سپهری به خبرنگار قدس آنلاین گفت: رقابت ورزشی دانش آموزان در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم دختران و پسران از آبان ماه سال جاری آغاز شده و منتخب رشته های ورزشی در این مسابقات به عنوان نماینده شهرستان به مسابقات استانی اعزام خواهد شد.

وی گفت: در این مسابقات دانش آموزی تعداد ۱۵ مربی تریت بدنی کار قضاوت این را به عهده گرفتند و مسابقات دختران و پسران در دوسالن شهید عظیمی و معلم انجام شد.

کارشناس مسئول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش تربت جام همچنین به برخی مشکلات سالن تازه تاسیس معلم اشاره کرد و گفت: برگزاری فشرده مسابقات و نبود امکانات گرمایشی در این سالن از مهمترین مشکلات این مسابقات بود و ضرورت دارد به مشکلات زیرساخت های ورزش مدارس بیشتر توجه شود تا ورزش قهرمانی و همگانی به خوبی در تربت جام شکوفا شود.

سپهری افزود: بدلیل نبود سالن استخر ورزشی در حال حاضر نماینده ای در مسابقات نداشته ایم چون سالن استخر ورزشی آموزش و پرورش که حدود ۱۵ سال از کلنگ زنی آن می گذرد طی این سالها فقط ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و باید تدبیر لازم صورت گیرد.

این مسئول ورزشی در ادامه از برخی هیئت های ورزشی تربت جام انتقاد کرد و گفت: حضور ۵ هزار دانش آموز با استعداد وجود دارد فقط ۳ هیئتبرای استعداد یابی در این مسابقات حضور فعالی داشته و هیئت های دیگر برای استعداد یابی حضور نداشتند که این تفکر می تواند به پشتوانه ورزش قهرمانی تربت جام ضربه وارد کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.