ایلام-امام جمعه ایلام گفت: مسئولان مطالبات مردم را به طور جدی پیگیری کنند.

مسئولان مطالبات مردم را پیگیری کنند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله محمد نقی لطفی امروز در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: مردم  در راهپیمایی ۲۲ بهمن جهان را در بهت و حیرت فرو بردند، اکنون نوبت مسئولان است که به مطالبات به حق مردم پاسخ مناسب بدهند.

وی تصریح کرد: اظهارات تامل برانگیز رئیس جمهور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در تضاد با راه امام و آرمان‌های شهیدان بود و شکوه و عظمت حضور پرشور و حماسی مردم را با حرف‌های دشمن شادکن زیر سئوال برد.

امام جمعه ایلام افزود: جهان شاهد بزرگ‌ترین و حماسی‌ترین و تماشایی‌ترین حضور ملت بزرگ ایران در جشن ۴۰ سالگی انقلاب بود و سخنران این مراسم کام مردم را تلخ و جبهه دشمنان انقلاب را ذوق زده کرد.

وی اظهار داشت: اصولا جبهه اصلاح‌طلبان و مخالفین نظام ولایی شکست می‌خورند و به بن‌بست می‌رسند به واژه آشتی ملی و رفراندوم را توی بوق و کرنا می‌کنند.

ملت ما هیچگاه به بن‌بست نرسیده و نخواهد رسید

امام جمعه ایلام بیان داشت:  سران فتنه ۸۸ به ویژه رئیس دولت اصلاحات و نمایندگان افراطی دوره ششم مجلس شورای اسلامی موضوع بن‌بست رفراندوم را مطرح کردند.

وی با اشاره به اینکه امام بزرگوار فرمودند ملت ما هیچگاه به بن‌بست نرسیده و نخواهد رسید و به جای طرح رفراندوم به گذشته خود اعتراف کنند، تصریح کرد: بردن نام کلمه رفراندوم و آشتی ملی توسط مخالفین نظام ولایی به خاطر این است که سران خائن فتنه ۸۸ را تطهیر کنند و به مدار انقلاب باز گردانند.

وی بیان داشت:  این نوع اظهارات دلیل روشنی است که شناخت درستی از افکار و اندیشیه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی ندارند و با زیر سئوال بردن مبانی فکری و انقلابی امام سعی در تخریب خط امام دارند.

لطفی افزود: رئیس جمهور باید از تاریخ گذشته انقلاب درس بگیرد و طرح پیشنهاد رفراندوم در گذشته با ناکامی مواجه شده است.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.