شادگان- خطیب جمعه شادگان با بیان اینکه مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ثابت کردند که پای انقلاب هستند، گفت: این راهپیمایی، روز پیروزی ملت و شکست دشمن بود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن روز پیروزی ملت و شکست دشمن بود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شادگان که در محل مسجد حضرت امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد، ضمن توصیه و سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا در مسیر حق بودن و مراقبت از انحرافات است و شخصی که قلب را به نور ایمان روشن کند از ظلمت و تاریکی گناه دور می‌شود.

وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و آغاز ایام فاطمیه افزود: حضور در مجالس این بانوی بزرگوار نوعی عبادت است.

خطیب جمعه شادگان اضافه کرد: شیوه زندگی زیبا را می‌توان از حضرت زهرا (س) دریافت کرد؛ زیرا این بانوی بزرگوار الگوی کاملی در تشخیص زمان و عشق به خانواده است.

وی با اشاره به مظلومیت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: ولایت مدار واقعی کسی است که حتی اگر در میدان تنها باشد باز هم سینه سپر کرده و از ولایت حفاظت و حراست کند بر این اساس حضرت زهرا (س) شهید در راه ولایت و امامت است.

حجت‌الاسلام شرفی در فراز دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به حضور ملت ایران اسلامی به ویژه مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شادگان گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بما آموخت که ملت ما همچنان به اسلام، انقلاب و نظام وابسته هستند و همچنان از ارزش‌های الهی دفاع می‌کنند.

وی تصریح کرد: در ۳۹ سال گذشته هر جا که نظام اسلامی به حضور مردم نیاز داشته خوشبختانه مردم آمده‌اند و این حضور همواره موجب حیرت و شگفتی دشمنان شده و تمامی نقشه‌های آنها را خنثی کرده است.

خطیب جمعه شادگان اضافه کرد: این بار نیز مردم آمدند تا با حضور خود برگ زرین دیگری در تاریخ ثبت کنند تا دشمن بداند این ملت از دستاوردهای انقلابی خود هرگز دست نخواهد کشید.

وی افزود: مردم با آمدن خود به صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند به آرمان‌های انقلاب وفادارند و هرگز نمی‌گذارند خون شهدا به فراموشی سپرده شود.

حجت‌الاسلام شرفی عنوان کرد: خوشبختانه در سطح شهرستان شادگان، پیر و جوان، بزرگ و کوچک و ... در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده‌اند و شهرستان شادگان همیشه پشتیبان ولایت و انقلاب هستند.

منبع : مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.