تربت جام ـ امام جمعه تربت جام از تشییع ۳ شهید گمنام در تربت جام خبرداد و گفت: تشییع شهدای گمنام بیعت با شهدا خواهد بود.

تشییع شهدای گمنام تربت جام، بیعت با شهداست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد جواد طاهری که ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تربت جام سخن می گفت از حضور با شکوه مردم در این مراسم دعوت کرد و افزود: این شهدا جان خود را برای اسلام و مردم فدا کردند و لازم است همه اقشار مردم تربت جام با حضور در این مراسم با آرمان های  اسلام و شهدا بیعت نمایند.

وی گفت:مراسم وداع با شهدا فردا شنبه در هیات رزمندگان تربت جام برگزار خواهد شد  و روز یک شنبه در  نیل شهر و تیپ محمد رسول الله (ص) تربت جام تشییع خواهند شد.

 امام جمعه تربت جام در ادامه از حضور پرشور مردم در مراسم ۲۲ بهمن در تربت جام تقدیر کرد و افزود: این حضور چند هزار نفری تشیع و تسنن پیام های مهمی داشت و نشان دادند که مردم به اهداف انقلاب و ارزش های اسلامی پایند هستند.

حجت الاسلام محمد جواد طاهری با تاکید براینکه مردم همراه ولایت فقیه هستند گفت: حضور مردمی این انقلاب را بیمه کرد و خون تازه ای به رگ های آن وارد کرد تا دشمنان نسبت به این انقلاب و اهداف مردم طمع نکند و ملت از تهدید های آنان نمی هراسند.

وی گفت: مردم صاحب این انقلاب هستند و ۲۲ بهمن نشان داد حساب انقلاب اسلامی از عملکرد مسئولان جداست و باید مسئولان برای خدمت گذاری به مردم با روحیه چند برابری تلاش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.