یزد -رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان یزدگفت : هم‌زمان با ایام فاطمیه ۱۵۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد شهرستان با حضور در مرکز توان‌بخشی ثامن‌الائمه(ع) یزد با جانبازان قطع نخاع دیدار کردند.

ایتام یزدی از جانبازان قطع نخاعی عیادت کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از کمیته امداد، مهدی نشاسته گر، با تأکید بر اهمیت فراهم‌سازی زمینه آشنایی مددجویان تحت حمایت بافرهنگ ایثار و شهادت و توسعه برنامه های فرهنگی، اظهارداشت: ۹۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد شهرستان یزد از جانبازان ۷۰ درصد قطع نخاع عیادت کردند.

وی افزود: طی ۹ ماهه نخست امسال هفت هزار مددجو در برنامه طرح فلاح، شش هزار و ۲۴۰ نفر در برنامه‌های آموزش خانواده، سه هزار و ۶۶۳ نفر در برنامه‌های کانون‌های فرهنگی، تربیتی و دو هزار و ۲۰۰ نفر در کلاس‌های آموزش قرآن کریم شرکت کردند.

نشاسته گر تصریح کرد : دانش آموزان، طلاب و دانشجویان، زنان سرپرست خانوار، دختران و پسران بازمانده از تحصیل و دختران و پسران در آستانه ازدواج، ازجمله این مسئول خاطر نشان ساخت: دو هزار و ۲۳۰ مددجو نیز در ۹ ماهه نخست امسال به اردوی زیارتی آموزشی مشهد مقدس، ۶۲۵ نفر به عتبات عالیات، ۲۴۵ نفر به قم و ۱۳۴ مددجو به اردوهای راهیان نور و مرقد مطهر امام (ره) و همچنین ۴۴۰ نفر به اردوهای درون استانی اعزام شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.