ایلام- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی ایلام در شب عید با حضور تیم های ثابت و سیار بازرسی صورت می گیرد.

نظارت تعزیرات حکومتی ایلام بر بازار شب عید

نعمت اله بیرانوندی روز شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه بازرسی غیرمحسوس از تمامی اصناف در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قرار دارد، اظهارداشت: شعب ویژه تعزیرات حکومتی استان از ۱۵ اسفندماه به مدت یک ماه و بصورت شبانه روزی بر عرضه انواع کالا و اقلام مورد نیاز مردم نظارت کرده و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شعب ویژه تعزیرات حکومتی آماده دریافت گزارش تخلفات صنفی در سطح استان است، افزود: مأموران این دستگاه نظارتی، در مدت یک ماه در دو نوبت صبح و عصر، از واحدهای صنفی بازرسی به عمل آورده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، بر اساس قوانین با متخلفین برخورد خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گران فروشی، کم فروشی، قاچاق، عدم درج قیمت، عدم رعایت بهداشت و ... را عمده تخلفات واحدهای صنفی در استان عنوان کرد و بیان داشت: مجازات نقدی، پلمپ واحد صنفی و نصب پلاکارد و غیره عمده مجازات های در نظر گرفته برای کاسبان متخلف است که با حضور ضابطین قضایی در اسرع وقت اعمال می شود.

نعمت اله بیرانوندی به بازدارندگی جرایم تعزیرات حکومتی اشاره کرد و یادآور شد: در سال های گذشته عدم درج قیمت که مشکلاتی برای مشتریان ایجاد می کرد، به شدت در بازار ایلام دیده می شد که در حال حاضر اصناف همکاری لازم با تعزیرات را داشته و تقریبا همه واحدهای صنفی، اتیکت قیمت اجناس را در معرض دید مشتریان قرار می دهند.

وی با اشاره به آمادگی این سازمان برای دریافت گزارش تخلفات صنفی، یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی می توانند با مراجعه به سایت سازمان و همچنین از طریق تلفن گویای ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و همچنین شماره ۱۲۴ بازرسی صنعت، معدن تجارت، بازرسان را در جریان تخلفات صنفی قرار دهند، علاوه بر این ادارات تعزیرات حکومتی در کل استان هم بصورت حضوری آماده دریافت گزارش تخلفات صنفی از شهروندان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.