قزوین_ رئیس پلیس راه استان قزوین از بارش برف و باران در تمام محورهای مواصلاتی این استان خبر داد و گفت: رانندگان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

اجتناب از سفرهای غیرضروری/ بارش برف و باران در تمام محورهای قزوین ادامه دارد

سرهنگ نصرالله بیگلری در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: بارش برف و باران از روز گذشته در برخی از مناطق استان قزوین آغاز شده است و این بارش ها در حال حاضر در تمام محورهای مواصلاتی استان ادامه دارد.

وی از بارش برف در گردنه قسطین لار و گردنه آوج خبر داد و افزود: از رانندگان محترم تقاضا می شود از سفر های غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت لزوم به سفر از سلامت تجهیزات ایمنی و گرمایشی و سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل و ملزومات زمستانی و توشه راه به همراه خود داشته باشند. 

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: برخوردهای قانونی با رانندگان فاقد زنجیرچرخ در گردنه ها صورت می گیرد و اعمال قانون لازم انجام می شود؛ لذا از رانندگان درخواست داریم زنجیر چرخ و استفاده در زمان لزوم را به همراه داشته باشند.

بیگلری ضمن ارائه توصیه هایی به رانندگان یادآور شد: رانندگان با هوشیاری کامل، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه در جاده لغزنده، عبور از آزاد راهها، جاده ها و گردنه های برفگیر و کوهستانی تردد کنند. 

وی اضافه کرد: رعایت نکات ایمنی راهنمایی و رانندگی می تواند بخش قابل توجهی از خسارت ها و تصادف های جاده ای را کاهش دهد و سلامتی انسان را تضمین کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.