بجنورد-مرزبانی خراسان شمالی در مسابقات هنرهای فردی، زورخانه ای و کشتی پهلوانی مرزبانی کشور عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

قهرمانی مرزبانی خراسان شمالی در مسابقات پهلوانی کشور

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مرزبانی خراسان شمالی، دومین دوره مسابقات هنرهای فردی و زورخانه ای و کشتی پهلوانی مرزبانی کشور یادواره شهید سرباز جواد ترقی اوغاز با شرکت ۱۴ تیم به میزبانی مرزبانی خراسان شمالی برگزار شد.

این رقابت ها که جمعه در سالن کشتی شهید مرادیان شهرستان اسفراین برگزار شد، تیم مرزبانی خراسان شمالی توانست با غلبه بر حریفان خود در جایگاه نخست این رقابت ها قرار گیرد.

در این مسابقات ۷۵ کشتی گیر از ۱۱ استان کشور با هم به رقابت پرداختند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم «مهدی علمی» از مرزبانی خراسان شمالی، «احمد نجمی»از مرزبانی کردستان و «کاظم شیرزاد» از مرزبانی استان گلستان عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در وزن ۷۰ کیلوگرم «مرتضی بیابانی» از مرزبانی خراسان شمالی، «رضا تیرگان» از مرزبانی کرمانشاه و «قربان شرفی»از مرزبانی سیستان و بلوچستان به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در وزن ۸۰ کیلوگرم نیز عناوین اول تا سوم به ترتیب به «امین قلیزاده» و«علیرضا جهانیان» از مرزبانی خراسان شمالی و «امیرحسین اسلامی» از دریابانی مازندران رسید.

در وزن ۹۰ کیلوگرم «مهران حسن زاده» از دریابانی مازندران، «احسان قلیزاده» از مرزبانی خراسان شمالی و «علی صبوری» از مرزبانی گلستان اول تا سوم شدند و دروزن ۱۰۰کیلوگرم «عبدالله پروانه»از مرزبانی خراسان شمالی، «رضا محمدنیا» از دریابانی مازندران و «نقی رحمتی»از مرزبانی خراسان شمالی اول تا سوم شدند.

در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم هم« مصطفی صادق زاده» از دریابانی مازندران، «محمد وثوق فیلابی» از مرزبانی خراسان شمالی و «علی اصغر نامداری» از مرزبانی خراسان شمالی مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در مجموع تیمی هم مرزبانی خراسان شمالی بر سکوی نخست ایستاد و تیم دریابانی استان مازندران و تیم دریابانی استان گلستان به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

دومین دوره مسابقات هنرهای فردی و زورخانه ای و کشتی پهلوانی مرزبانی کشور با شرکت ورزشکارانی از استان های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، سیستان و بلوچستان، تهران، مازندران، گلستان، اردبیل، کرمانشاه، ایلام، بوشهر و دو مرکز آموزشی زابل و شهید رجایی، در سالن ورزشی شهید مرادیان اسفراین برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.