کرج - سومین همایش گردشگری استان البرز با محوریت گردشگری شهروندی دوم اسفندماه در کرج برگزار می شود.

سومین همایش گردشگری استان البرز برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین در این همایش علاوه بر حضور فعالان حوزه گردشگری  البرز جمعی از مسئولان ارشد استانی و هنرمندان و ورزشکاران نیز حضور خواهند داشت.

مسئول دبیرخانه دایمی همایش گردشگری استان البرز در این ارتباط گفت: این همایش با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری استان البرز شکل گرفته و تاکنون موفق به برگزاری ۲ دوره آن شده ایم.

احمدرضا رضایی افزود: خوشبختانه با پیگیری های فراوان بستر لازم برای برگزاری سومین دوره آن فراهم شده است و تالار شهیدان نژاد فلاح در تاریخ دوم اسفندماه میزبان این رویداد خواهد بود.

وی با بیان اینکه معرفی آداب ورسوم مناطق مختلف استان البرز به خصوص بافت روستایی هدف گذاری شده است گفت: در این همایش وبه شکل نمادین روستای نوجان در کرج معرفی خواهد شد.

مسئول دبیرخانه دایمی همایش گردشگری استان البرز رونق وتوسعه اقتصادی وفرهنگ پذیرش گردشگر با آموزش شهروندی را از دیگر اهداف این همایش برشمرد و گفت: این مهم با حضور کارشناسان مجرب واساتید دانشگاهی برگزار می شود.

رضایی در پایان گفت: ظرفیت های بیشماری در حوزه گردشگری البرز وجود دارد که می بایست از طریق برگزاری چنین همایش هایی معرفی و عرضه شوند و در این مسیر همراهی مسئولان شهری واستانی یک ضرورت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.