یاسوج- فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از عملیات تعقیب و گریز ماموران پلیس و دو خودروی رنو تندر و کشف ۹ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.

​تعقیب و گریز دو خودروی سواری/ کشف ۹ کیلوگرم مواد مخدر تریاک

به گزارش قدس آنلاین، علی کرم بازیان ظهر شنبه در رابطه با جزئیات این عملیات افزود: مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد طی یک عملیات تعقیب و گریز در جاده شیراز-یاسوج، پس از توقیف دو دستگاه خودروی سواری رنو تندر، ۹ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک در حاشیه جاده کشف کردند.

بازیان با اشاره به نحوه کشف این میزان مواد مخدر، اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد حین اجرای ایست و بازرسی در محور شیراز- یاسوج به دو دستگاه خودروی رنو تندر "ال ۹۰" دستور توقف دادند اما رانندگان این خودروها با بی توجهی به دستور مأموران از محل فرار کردند.

وی اظهار داشت: پس از گریز خودروهای مظنون، با تعقیب مأموران دو خودرو پس از پیمودن حدود چهار کیلومتر متوقف شدند اما مأموران در بازرسی از آنها محموله ای کشف نکردند.  

بازیان افزود: در ادامه، مأموران با جستجو و پاکسازی مسیر تردد خودروها یک بسته پلاستیکی حاوی ۹ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک پیدا کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد خاطر نشان کرد: متهمان پس از دستگیری برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.  

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.