حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در دیدار ابراهیم حاتمی کیا اظهار داشت، مجاهدان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت باید از سوی همه فارغ از مذهب و قومیت مورد توجه و تقدیر قرار بگیرند، چرا که این عزیزان قهرمانان ملی هستند

تولیت آستان قدس رضوی: هجمه‌ها به فیلم به وقت شام نشانه تأثیرگذاری این اثر هنری است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در دیدار ابراهیم حاتمی‌کیا  اظهار داشت: مجاهدان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت باید از سوی همه فارغ از مذهب و قومیت مورد توجه و تقدیر قرار بگیرند، چرا که این عزیزان قهرمانان ملی هستند.

وی ادامه داد: دفاع از سرزمین در بین همه ملت‌های جهان جزو حماسه‌های ملی محسوب می‌شود و نسل‌های مختلف به عنوان یک افتخار ملی از آن یاد کنند، اما متأسفانه برخی در کشور ما نسبت به هشت سال دفاع مقدس چنین نگاهی ندارند.
رئیسی بیان داشت: سخنان آقای حاتمی‌کیا، جشنواره فیلم فجر امسال را کاملاً تحتالشعاع قرار داد؛ این سخنان برای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یک قوت قلب بود که نشان داد خط شکن‌های عرصه هنر فاخر پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: هجمه‌ها به فیلم «به وقت شام» نشانه تأثیرگذاری این اثر هنری است.

در ادامه این دیدار ابراهیم حاتمی‌کیا نیز افزود: آیا اگر فیلمی در نفی نظام اسلامی ساخته شود، سینمای مستقل است ولی اگر از رشادت‌ها و جانفشانی‌های این ملت سخنی بیان شود، سینمای وابسته است؟

وی بیان داشت: اگر این وابستگی است، همچنانکه در جشنواره فجر گفتم به وابستگی به ارزش‌ها و از جان‌گذشتگی مردم کشورم افتخار می‌کنم.

کارگردان به وقت شام ادامه داد: برخی می‌خواهند با هجمه به آثار هنری انقلابی، فیلم‌سازان جوان را دلسرد و از رویش‌های پرتوان در عرصه هنر انقلاب اسلامی جلوگیری کنند.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.