زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سوداگران مرگ از ترفندها و شیوه های جدید و هوشمندانه در قاچاق مواد مخدر استفاده می کنند، گفت: سیستان و بلوچستان به عنوان خط مقدم مقابله با قاچاق مواد مخدر، عملکرد خوبی داشته است.

سیستان و بلوچستان در مبارزه با قاچاق مواد مخدر عملکرد خوبی داشته است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، سید دانیال محبی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان؛ با ذکر این مطلب که رسانه ها و روحانیون نقش تأثیر گذاری در تقبیح قاچاق و استعمال مواد مخدر دارند، اظهار داشت: بیان و تشریح اثرات سوء مصرف مواد مخدر باید از سطح مدارس و خانواده ها آغاز شود.

وی همچنین با بیان اینکه قاچاقچیان مواد مخدر با بکارگیری روش های هوشمندانه همواره سعی در ورود مواد مخدر به کشور را از طریق مرزهای مشترک استان با کشورهای همسایه دارند، تصریح کرد: سیستان و بلوچستان خاکریز و خط مقدم مقابله با قاچاق مواد افیونی در کشور است که در این زمینه عملکرد خوبی داشته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هم در این جلسه از کشف ٢٢ تن انواع مواد مخدر طی دو هفته های گذشته خبر داد. محمد هادی مرعشی همچنین از دستگیری ١٥٦ قاچاقچی و ٢٥٨ نفر خرده فروش مواد مخدر در استان خبر داد.

در این جلسه همچنین کشفیات مواد مخدر توسط دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی مورد بررسی قرار گرفت و بر برنامه ریزی برای افزایش ٤٠ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان تاکید شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.