رسانه های سعودی در آستانه دیدار حساس تیم های فوتبال استقلال و الهلال در عمان دست جو سازی خود را آغاز کرده اند و مدعی هستند استقلال بدنبال سو استفاده از محبوبیت الهلال در عمان است.

آغاز جو سازی سعودی‌ها علیه استقلال/ جنگ روانی بخاطر افزایش قیمت بلیت بازی

به گزارش قدس آنلاین، در حالیکه ۳ روز پیش باشگاه استقلال قیمت بلیت بازی دیدار این تیم با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا را ۵ ریال عمانی(۶۰ هزار تومان) در جایگاه معمولی و جایگاه وی آی پی را ۲۰ ریال عمان(۲۴۰ هزارتومان) اعلام کرد اما سعودی‌ها دوباره دست به جوسازی و توهم زدند.

روزنامه «عکاظ» عربستان مدعی شد و نوشت: باشگاه استقلال با خباثت می خواهد از محبوبیت الهلال در میان عمانی ها سوء استفاده کند و قیمت بلیت بازی این تیم با الهلال را در لیگ قهرمانان آسیا افزایش دهد.

در بخش دیگر این گزارش آمده است: باشگاه ایرانی تا امروز قیمت بلیت ها را اعلام نکرده است در حالی تنها ۲ روز به بازی باقی مانده است. به صورت عادی قیمت بلیت ها نباید از ۵ ریال عمان بیشتر باشد و سهمیه سکوهای الهلال ۸ درصد ورزشگاه السیب است مگر اینکه باشگاه ایرانی سهم بیشتری به الهلال بدهد. سال گذشته باشگاه پرسپولیس ایران در بازی با الهلال در مسقط قیمت بلیت را چهار برابر کرد و با قیمت ۲۰ ریال عمانی فروخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.