وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تأیید کرد که پدافند نیروهای مقاومت در نوار غزه به سمت جنگنده‌های این رژیم (حین تجاوز به نوار غزه) شلیک کرده‌اند.

به گزارش قدس آنلاین، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد جنگنده‌های این رژیم هنگام پرواز در آسمان نوار غزه مورد شلیک پدافند مقاومت در این منطقه قرار گرفته‌اند.

لیبرمن امروز (یکشنبه) در گفت‌وگویی با رادیو رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد که تنش و درگیری در نوار غزه بیشتر نشود، وی در عین حال گفت که موضوع تمام نشده زیرا مسئولان انفجار بمب در مرز خانیونس با فلسطین اشغالی هنوز از بین نرفته‌اند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادامه داد: تحقیقات درباره عملیات خانیونس آغاز شده و پس از مشخص شدن نتایج ، به شکلی بهتری تصمیم‌گیری خواهیم کرد. باید بفهمیم که ما عملیات‌های روزانه و هفتگی علیه حماس و حزب‌الله انجام می‌دهیم؛ هدف آنها (حماس و حزب‌الله) که همان تضعیف قدرت ماست، واضح  است؛ آنها می‌خواهند میان ما اختلاف به وجود بیاورند و روش‌های قاچاق اسلحه و مهمات را توسعه دهند.

لیبرمن سپس گفت: شلیک به سمت جنگنده‌ها (-ی رژیم صهیونیستی در نوار غزه) آسان شده و همین علت به صدا در آمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های اطراف نوار غزه بوده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: حماس همان طرفی است که «کنترل و حاکمیت» در نوار غزه را در اختیار دارد و باید علیه آن عمل کنیم.

عصر (دیروز) شنبه ۲۸ بهمن، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند بر اثر انفجار بمب در مرز شرقی نوار غزه با فلسطین اشغالی (شهر خانیونس) چهار تن از نظامیان این رژیم زخمی شده‌اند و حال دو تن از آنها وخیم است؛ این نظامیان صهیونیست برای پایین کشیدن پرچمی که توسط جوانان فلسطینی معترض در نقطه یاد شده کار گذاشته شده بود، رفته بودند که بمب منفجر شد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی این اتفاق را «خطرناک» توصیف و تهدید کرد به آن پاسخ سختی خواهد داد. «رووین ریولین» رئیس این رژیم نیز گفت: در قبال اتفاقی که برای نظامیانمان رخ داد، سکوت نخواهیم کرد.

پس از این تهدیدات بود که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در چندین نوبت این منطقه را هدف حملات هوایی خود قرار دادند.

در واکنش، پدافند هوایی گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس، چندین بار اقدام به شلیک به سمت جنگنده‌های اسرائیلی کرد و این جنگنده‌ها را از آسمان غزه فراری داد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.