قزوین_ مدیرعامل شرکت گاز گفت: ۳۵۴ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۳۶۷ متر مکعب گاز در ۱۰ ماه گذشته سالجاری توسط مشترکان مصرف شده است.

مصرف بیش از ۳۵۴ میلیون متر مکعب گاز توسط مشترکین در قزوین

اسماعیل مفرد بوشهری در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار قدس آنلاین به میزان مصرف گاز در بخش خانگی در ۱۰ ماه گذشته سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت:  ۳۵۴ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۳۶۷ متر مکعب گاز در این مدت مصرف شده است که مصرف گاز خانگی و صنعتی از ابتدا تا ۲۳ بهمن ماه سالجاری، آمار ۲۴۹ میلیون و ۲۰۶ هزار و ۴۷۵ متر مکعبی را به خود اختصاص می دهد.

وی افزود: میزان شبکه گذاری گاز در سطح استان قزوین از ابتدای فعالیت شرکت گاز تاکنون در حدود ۶ هزار و پانصد کیلومتر بوده که از این میزان ۶۲۴ کیلومتر در حد فاصله دهه فجر ۹۵ تا ۹۶ بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین عنوان کرد: تعداد مشترکین در این استان تاکنون ۳۹۱ هزار و ۵۴۳ مشترک بوده و تعداد ۱۵ هزار و ۸۲۳ مشترک در حد فاصله دهه فجر ۹۵ تا ۹۶ جذب شرکت گاز استان قزوین شده است.

مفرد بوشهری ضمن تبیین سیاست های اجرا شده شرکت گاز استان قزوین درخصوص اصلاح الگوی مصرف و به ویژه فرهنگ سازی یادآور شد: برگزاری دوره های آموزشی در مدارس و مساجد درباره استفاده بهینه و ایمن از گاز طبیعی، توزیع بروشور و کتاب و پوستر آموزشی با موضوع مذکور از جمله این برنامه ها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.