کرج- با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ اعضای باند سارقان اماکن خصوصی دستگیر و به ۶۰ سرقت اعتراف کردند

سارقان ۶۰ مکان خصوصی ساوجبلاغ دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس البرز، سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی چندین فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهر جدید هشتگرد بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: اکیپی از کارآگاهان خبره پلیس آگاهی با حضور در صحنه سرقت و انجام تحقیقات محلی اطلاع یافتند که سه نفر سارق با یک دستگاه خودروی پژو پارس اقدام به سرقت از اماکن خصوصی می کنند.

وی افزود:  مأموران با بهره گیری از اقدامات پلیسی خودروی مورد نظر را در شهر جدید هشتگرد مشاهده و پس از دقایقی تعقیب و گریز خودرو را متوقف و هر ۳ سرنشین آن را دستگیر کردند.

سردار محمدیان تصریح کرد: افراد دستگیر شده در بازجویی‌های مأموران لب به اعتراف گشوده و به جرم خود مبنی بر ۶۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرده و در بازرسی از منزل آنها مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در این زمینه یک نفر مالخر اموال مسروقه دستگیر شد گفت: متهمان که دارای چندین فقره سابقه سرقت هستند پس از تشکیل پرونده به همراه اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار محمدیان در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع و مشاهده افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا به منظور پیشگیری از وقوع جرائم نسبت به دستگیری متخلفان و مجرمان اقدام کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.