۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
کد خبر: 589465

وی تصریح کرد: شاه مهره تشکیلات جاسوسی همین آقای امامی بوده که حتی با اسرائیلی‌ها نیز ارتباطات داشت و تصاویر آن موجود است و گویا چندین بار هم به رژیم صهیونیستی سفر کرده است. عده‌ای با اهداف خاص مطرح می‌کنند که وی خودکشی کرده است اما اصل ماجرا را نمی‌گویند که وی جاسوس بوده است. درحالیکه وی خودکشی کرده و فیلم آن موجود است و به تعدادی از نمایندگان نشان داده شد.

طرح سوال از وزیر اطلاعات درباره کاووس امامی

قدس آنلاین-  محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص پرونده خودکشی کاووس امامی گفت: ده سال است که یک سازمان غیر دولتی تشکیل شده و تحت عنوان فریبنده حفاظت از محیط زیست  از تمام نقاط حساس کشور  جاسوسی کرده و با دوربین بصورت آنلاین اطلاعات را لحظه به لحظه رصد کرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات اظهار داشت: یک جاسوس سازمان سیا مرتباً به ایران میآمد و در خانه امامی جلساتی برگزار میکردند. اما نکته این است که چرا وزارت اطلاعات تازه متوجه این مسئله شده است.

وی تصریح کرد: شاه مهره تشکیلات جاسوسی همین آقای امامی بوده که حتی با اسرائیلیها نیز ارتباطات داشت و تصاویر آن موجود است و گویا چندین بار هم به رژیم صهیونیستی سفر کرده است. عدهای با اهداف خاص مطرح میکنند که وی خودکشی کرده است اما اصل ماجرا را نمی‌گویند که وی جاسوس بوده است. درحالیکه وی خودکشی کرده و فیلم آن موجود است و به تعدادی از نمایندگان نشان داده شد.

وی افزود: آقای لاریجانی که یکی از اعضای شورای عالی امنیت ملی است و از واقعیت امر خبر دارد چرا در این زمینه سکوت کرده است.

این نماینده مجلس اظهار داشت : به نظر می‌رسد فضا سازی که دولت برای خودکشی این استاد دانشگاه انجام داده بیشتر برای فرار از پاسخگویی و انحراف اذهان از دیگر مسائل اساسی کشور است. به همین دلیل درباره این پرونده و اتفاقاتی که رخ داده از وزیر اطلاعات سوال کرده‌ام که در اختیار هیئت رئیسه مجلس است و ایشان باید پاسخگو باشند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.