کرج- رییس پلیس راهور شهرستان کرج با بیان اینکه ۱۸ درصد ترافیک کشور در البرز واقع شده است واین مساله تبعات منفی برای این استان داشته گفت: با مجموعه اقدامات صورت گرفته وضعیت ترافیک کلانشهر کرج بهبود یافته است.

بهبود وضعیت ترافیکی کرج /پلیس راغب به اجرای دایمی زوج وفرد خودروها است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،سرهنگ غلامعلی شرق در حاشیه نشست خبری قائم مقام شهرداری کرج که پیش از ظهر امروز  یکشنبه برگزار شد اظهار کرد: کرج فقر زیرساخت های ترافیکی دارد واین در حالی است که پرتردد ترین بزرگراه خاورمیانه از میان این شهر عبور می کند.

وی با بیان اینکه با همکاری مدیریت شهری در سال های اخیر تلاش بسیاری برای ساماندهی وبهبود وضعیت ترافیکی کرج شده است گفت: کارهای ناتمام زیادی باقی مانده است  که باید در دستور کار قرار گیرد.

سرهنگ شرق در ادامه با ارائه آماری گفت: کلانشهر کرج شرایط ویژه وخاصی دارد به نحوی که بر اساس بررسی ها به ازای هر ۲ نفر یک خودرو وجود دارد و این خود گویای حجم بالای خودروها و مشکلات ترافیکی است.

رییس پلیس راهور شهرستان کرج با تاکید براینکه طرح پارکومتر در معابر اصلی شهر به اجرا در آمده و در سال آینده در مدار بهره برداری قرار می گیرد گفت: با اجرای این طرح خودروها برای پارک خودرو ملزم به پرداخت هزینه هستند.

وی به اجرای طرح زوج وفرد در کرج اشاره کرد و گفت: ما معتقد به اجرای دایمی طرح در طول سال هستیم با این حال اجرای این طرح از ابتدای بهمن ماه با بهره گیری از ۶۴ دوربین نظارتی کلید خورده و تا ۲۹ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

سرهنگ شرق با بیان اینکه در موضوع کاهش تصادفات منجر به فوت در ۵ سال اخیر سیر نزولی داشته ایم گفت: تا اینجای سال ۴۶ نفر بر اثر تصادف فوت شده اند که  تنها دو نفر از آنها موتورسوار بوده اند.

رییس پلیس راهور کرج در پایان آگاهی بخشی به مردم  واجرای طرح هایی چون همیاران پلیس و توزیع رایگان کلاه ایمنی به موتورسواران را از علل کاهش تلفات برشمرد و گفت: در سال جاری تاکنون ۲۰۰ هزار دانش آموز در قالب طرح همیار پلیس در سطح کرج آموزش دیده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.