قزوین_ قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در دیدار با استاندار قزوین گفت: هزار و ۵۱ واحد تعاونی و سه جانبه مسکن مهر در قزوین باقی مانده که تا شهریورماه سال ۹۷، پرونده آنها بسته می شود.

پرونده مسکن مهر قزوین در سال ۹۷ بسته می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، احمد اصغری مهرآبادی روز یکشنبه در دیدار با عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین اظهار داشت: واحدهای مسکن مهر در استان قزوین به جز  شهرک مهرگان به پایان رسیده است. 

وی ادامه داد: مسکن مهر در استانهای  زنجان ، یزد و چهار محال و بختیاری به دلیل تمرکز در داخل شهر بسته شده و در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت استان های خراسان جنوبی، ایلام و  اصفهان نیز به زودی به پایان می رسد. 

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی افزود: مسکن مهر در قزوین به خوبی کار شده است و امیدواریم با همت مسئولان و تسریع در عملیات بانکی شاهد اتمام این پروژه در استان باشیم. 

وی با اشاره به کانال انتقال آب در محدوده شهرک مهرگان که موجب غرق شدن چندین تن از شهروندان شده است، افزود: فعلا برای رفع این مشکل با فنس کشی و  کابل گذاری در نقاط بحرانی اقدام شود تا شاهد تلفات کمتری در این کانال در فصل گرما باشیم.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین نیز در این دیدار گفت: مسکن مهر در کشور و استان قزوین کارسنگینی بوده و این پروژه پیشرفت خوبی داشته است. 

وی افزود: شهرک مهرگان قزوین ساخت یک شهر جدید بود به همین دلیل در تأمین زیرساختها و تجهیزات رو بنایی آن برخی کاستی ها هنوز وجود دارد. 

استاندار قزوین یادآور شد: امیدواریم هرچه سریعتر شاهد تکمیل مسکن مهر در استان قزوین باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.