زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بر أساس مصوبه هیات دولت، ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی بدون لحاظ سوابق چک های برگشتی و سوء اثر بانکی پرداخت می شود و بانک ها نباید واحدهای تولیدی را بدلیل بدهی های بانکی تملیک کنند.

تملیک واحدهای تولیدی بدلیل بدهی های بانکی مغایر با مصوبات ستاد تسهیل رفع موانع تولید است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری؛ سید دانیال محبی امروز در ستاد تسهیل رفع موانع تولید استان با بیان اینکه برخی بانکها تسهیلات مورد نیاز واحدهای تولیدی را پرداخت نکرده اند، گزارش دلیل عدم پرداخت تسهیلات را توسط بانکها خواستار شد و اظهار داشت: مدیران باید با انگیزه بیشتر و احساس مسئولیت زمینه حمایت و رونق در فعالیت های واحدهای تولیدی را فراهم کنند.

استاندار ادامه داد: دولت توجه ویژه ای به ایجاد و حمایت از واحدهای صنعتی دارد و مشوق های خوبی در این زمینه ارایه داده است که هرگونه قصور و عدم همکاری در این زمینه را نمی پذیرم.

محبی استفاده از ظرفیت مرز، بندر و ترانزیت را برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در استان ضروری دانست و گفت: رفع مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی و کشاورزی تحقق أهداف اقتصاد مقاومتی که همواره مورد تاکید رهبر انقلاب است را تسریع می کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم در این جلسه إظهار داشت با احیاء واحدهای راکد طی سال جاری برای ٤٤٦ نفر شغل فراهم شده است.

نادر میرشکار گفت: از٢٧٠واحد صنعتی ثبت نام شده ١٧٨ مورد به بانکهای عامل برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش معرفی شده اند که از این تعداد ٤٥ واحد عقد قرارداد داشته که به ٤٢ واحد رقمی بیش از ٣٥٠ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است. وی افزود: ٥٩ طرح که بالای ٦٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند با سرمایه در گردش بیش از ١٠٥ میلیارد تومان و ایجاد هزار و ٧٠٥ شغل به بهره برداری رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.