اصفهان- در پی سانحه سقوط هواپیمای مسافر بری محور تهران –یاسوج و اعزام بیش از ۷۰ تیم عملیاتی و امدادی به منطقه پادنای شهرستان سمیرم، استاندار اصفهان بر استفاده از تمام تجهیزات امدادی در خصوص حادثه سقوط هواپیما تاکید کرد.

تاکید استاندار اصفهان بر استفاده از تمام تجهیزات امدادی در خصوص حادثه سقوط هواپیما

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان،  محسن مهرعلیزاده عصر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اصفهان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری  و سایر اعضا در خصوص حادثه سقوط هواپیما محور تهران- یاسوج برگزار شد، تاکید کرد: باید مسائل با دقت بررسی شود و موارد مربوط به امداد و نجات با همه تجهیزات و گروه های امدادی بویژه کوهنوردان پیگیری گردد.
مهرعلیزاده با بیان باید اطلاعات دقیق تری در خصوص محل حادثه بدست آید تا تصمیمات دقیقتری گرفته شود، افزود: تمامی دستگاه ها باید با هماهنگی مدیرکل بحران استان اقدام نمایند تا کمک رسانی به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

وی تاکید کرد : از هیچ کمکی برای یافتن لاشه هواپیما و مفقودان حادثه دریغ نخواهیم کرد و تمامی دستگاهها بایستی با هماهنگی مدیر کل بحران استانداری اقدامات امداد رسانی را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.