شهرکرد- مدیرکل دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه تخلفات ساخت و ساز در روستاهای استان بالا است به گونه‌ای که ما در بازدید ۱۴۰ روستای استان ۱۴۰۰ تخلف شناسایی کردیم.

تخلفات ساخت و ساز در روستاهای چهارمحال و بختیاری بالا است

به گزارش قدس آنلاین، احسان امانی ظهر امروز در ستاد مبارزه با زمین‌خواری استان داشتن انشعابات غیرمجاز،  تغییر کاربری، تصرف به محدوده‌ها و دخالت‌های غیرمجاز را از جمله این تخلفات برشمرد اظهار داشت: نزدیک به ۳۵ تخلف مختلف در این بازدیدها مشاهده شد ضمن اینکه تخلفات برای برخورد با متخلفان به دهیاری‌ها ارسال شد.

وی با بیان اینکه کم‌اطلاعی و یا بی‌اطلاعی دهیاران را از دیگر مشکلات این حوزه است، افزود: به دلیل چند گانه بودن مدیریت ساخت و ساز، در روستاها مشکل داریم.

مدیرکل دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز با هماهنگی متولیان مقداری از تخلفات ساخت و ساز در خارج از روستاها گرفته شده است، بیان کرد: هماهنگی بیشتر و آگاهی بخشی سهم به سزایی در حل بسیاری از مشکلات دارد.

امانی وی به اخذ سند تک برگی برای املاک دستگاه ها اشاره و تصریح کرد: آموزش و پرورش و سپاه برای بیشتر املاکشان سند تک برگی اخذ کرده اند ضمن اینکه راه و شهرسازی و منابع طبیعی نیز در این زمینه واقعا همکاری خوبی داشته‌اند.

وی تاکید کرد: دستگاه‌ها باید به سرعت با تخلفات در حوزه خودشان برخورد کنند نه اینکه آنها را رها کنند تا بعد به وزارت کشور کشیده شوند.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.