گیلان-مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان از تشکیل شبکه خادمین رسانه‌ای بقاع متبرکه استان گیلان خبر داد و افزود: در این طرح هر بقعه متبرکه، یک شبکه خادمین رسانه‌ای افتخاری تشکیل می‌دهد.

تشکیل شبکه خادمین رسانه‌ای بقاع متبرکه برای نخستین بار در کشور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ، حجت‌الاسلام والمسلمین علیزاده، با تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) اظهار کرد: یکی از حوزه‌های مؤثر در حوزه‌های عملکرد هر اداره‌ای حوزه اطلاع‌رسانی از طریق رسانه است که مردم از برنامه‌ها و رخدادهای نهادها مطلع می‌شوند .

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی توسط خیرین ، هیئت‌امناء و مردم در زمینه ساخت‌وساز، کارهای فرهنگی و مذهبی در بقاع متبرکه انجام می‌شود،گفت: یکی از نیازهای اساسی امروز اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در بقاع متبرکه برای ایجاد روحیه نشاط و آرامش معنوی به مردم است .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان از تشکیل شبکه خادمین رسانه‌ای بقاع متبرکه استان گیلان خبر داد و افزود: در این طرح هر بقعه متبرکه، یک شبکه خادمین رسانه‌ای افتخاری تشکیل می‌دهد تا هر بقعه به‌اندازه ظرفیت خود با حضور فعالین رسانه‌ای و خبرنگاران افتخاری به مردم معرفی شود .

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه این فعالان رسانه‌ای بقاع متبرکه، اخبار و عملکرد هیئت‌امناء را به سمع و نظر اصحاب رسانه شهرستان‌ها و روابط عمومی می‌رسانند بیان کرد: این طرح برای نخستین بار در استان گیلان آغاز شده و امیدواریم با موفقیت این طرح بتواند به‌عنوان یک الگوی موفق در سطح کشور معرفی و ترویج شود.

وی با بیان اینکه اوقاف برای اطلاع‌رسانی از عملکرد خود نیاز به ارتباط بیشتر با رسانه‌ها دارد ،خاطرنشان کرد: بیشترین فعالیت فرهنگی و قرآنی در بقاع متبرکه رقم می‌خورد که برای اطلاع‌رسانی نیاز به تشکیل شبکه خادمین رسانه‌ای در سطح بقاع متبرکه استان گیلان بود .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان از اجرای طرح آرامش بهاری در ۲۶۰ بقعه متبرکه هم‌زمان با ایام عید نوروز خبر داد و افزود: این برنامه در قالب خدمت‌رسانی مطلوب به زائرین، مجاورین و بهره‌مندی از فعالیت‌های فرهنگی از جمله برگزاری نماز جماعت و ادعیه خواهد بود که همه آن‌ها در بقاع متبرکه انجام می‌شود .

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به طرح یاس نبوی هم‌زمان با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) تصریح کرد: نشاط معنوی، بصیرت عاشورایی، ولایت علوی و اکمال دین ازجمله برنامه‌هایی است که در بقاع متبرکه اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.