گناباد-رئیس شورای شهر بخش کاخک گناباد گفت: همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) کاخک میزبان دو شهید گمنام خواهد بود.

تشییع دو شهید گمنام در کاخک همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(س)

به گزارش قدس انلاین حجت الاسلام حمید مقیمیان گفت: مردم گناباد و بخش کاخک امروز دوشنبه در محل مرقد شیخ محمدتقی بهلول گنابادی به استقبال این شهدا خواهند رفت و پس از گلباران در ورودی مصلی امام خمینی (ره) گناباد منتقل شهر کاخک خواهند شد.

رئیس شورای شهر بخش کاخک گناباد خاطرنشان کرد: از روزی که خبر حضور شهدا در کاخک را دریافت کرده ایم کمیته های مختلفی تدارک دیده  که به برکت وجود شهدا فضای شهر کاخک طی این چند روز بسیار معنوی شده است.

مقیمیان ابراز کرد: در شب شهادت حضرت زهرا(س) در محل امامزاده سلطان محمد عابد با حضور اقشار مختلف مراسم وداع با شهدا همراه با سخنرانی و مدیحه سرایی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های این مراسم افزود: مردم شهید پرور شهرستان گناباد روز سه شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) این دو لاله را بر روی دستان خود تشییع و در محل پارک شهرداری کاخک خاک سپاری خواهند کرد.

رئیس شورای شهر بخش کاخک گناباد تصریح کرد: اعتقاد داریم حضور شهدای گمنام در بخش کاخک فضای معنویی را ایجاد خواهد کرد و شورای شهر این بخش نیز تمامی برنامه های فرهنگی خود را با محوریت این شهدا برنامه ریزی خواهد کرد.

مقیمیان خاطرنشان کرد: تعداد ۱۱۰ شهید در بخش کاخک حضور دارند و این دو فرزند روح الله اولین شهدای گمنام بخش کاخک گناباد می باشند./

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.