قزوین_ در حال حاضر همه کشورها بالاخص آمریکای جنایتکار بر علیه اسلام با انواع توطئه ها و حیله ها روبروی این انقلاب ایستاده است و سعی می کند آتشفشان این انقلاب را خاموش کند، اما کور خوانده است و کسی نور خدا را هرگز نمی تواند خاموش کند، ولو گروه مشرکان.

وصیت نامه شهید مرتضی رزازیان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دانشجو و معلم شهید مرتضی رزازیان، مسوول امدادگران گردان محمدرسول الله (ص) از لشگر ۱۷ علی بن ابی طالب که در علمیات پیروزمندانه خیبر (جزیره مجنون) به درجه رفیع شهادت نائل آمد و تا ۳۲ سال از پیکر مطهرش خبری نبود.

به لطف دعای امام زمان (عج) و گریه های نیمه شب پدرش جسم نازنینش درست در زمانی که مفقود شده بود با پلاک شناسایی خودش در جزیره مجنون جنوبی پیدا و در سالروز تولدش به خانواده اطلاع و در سالروز شهادت امام کاظم (ع) با تشییع جنازه با شکوهی در گلزار شهدای قزوین بخدا سپرده شد.

آنچه در ادامه می‌آید وصیت نامه این شهید عزیز است که در اختیار پایگاه تحلیلی خبری قدس آنلاین قرار داده خواهد شد. امید است با خواندن وصیت این اولیای خدا بتوانیم قدم در راه روشن و صراط مستقیم بگذاریم و چون آنان شهید شویم.

وصیت نامه شهید رزازیان

«بسم الله الرحمن و الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

و گمان مبرید آن کسانیکه در راه خدا کشته می شوند این ها مرده اند، خیر زنده هستند و در نزد پروردگارشان روزی می خوردند

اللهم فاطر السماوات و الارض عالم الغیب و الشهاده، اللهم انی اعهد الیک فی هذه الدنیا بانی اشهد ان لا اله انت وحدک لاشریک لک و ان محمدا عبدک و رسولک، انک تکلنی الی نفسی تقربنی من الشر و تباعدنی من الخیر و انی لایق الا برحمتک فاجعل لی عندک عهدا توفیته یوم القیمه، انک لا تخلف المیعاد.

بار الها تو آفریننده آسمان ها و  زمینی، تو دانای غیب و شهود هستی، پروردگارا من با تو عهد بسته ام که در دنیا به فرمان تو باشم؛ شهادت بر یگانگی و توحید تو می دهم و گواهی می دهم که جز تو خدایی نیست و اقرار می کنم که حضرت محمد (ص) بنده، رسول و پیام آور تو و هادی و راهنمای تو در میان امت است.

بدرستیکه تو اگر واگذار کنی مرا به خودم، نزدیک می گردم به شر و دور می گردم ازخیر؛ بدرستیکه من اطمینان ندارم مگر برحمت تو، پس قرار بده برای من نزد خودت پیمانی که وفاکنی به او در روز قیامت و تو بدرستی برنمیگردی از عهد و پیمانت.

بنده به عنوان تذکر و یادآوری همانطور در قرآن کریم آمده است: «فذکر انما انت مذکر ان الذکر تنفع المومنین»؛ پس تذکر بده همانا تو یادآورکننده هستی و بدرستیکه یادآوری برای مؤمن منفعت دارد، مسائلی را عرض می کنم:

* در همه حال و در همه مراحل زندگیتان الله را در نظر داشته باشید که او اول الاولین و آخرالآخرین  و حی و قیوم  است؛ بر تمام اعمال ما حاضر و ناظر است و تمام موجودات از وجود او که تمام عرش آسمان ها و زمین را فراگرفته است، می باشد.

او حتی از رگ گردن به ما نزدیکتر است، پس جای شرم است که انسان در حضور خداوند مبارک و متعال، گناهی را انجام دهد و خلافی از او سر بزند؛ پس باید در تمام کارهایمان مراقب باشیم که خالص برای او انجام دهیم و خدای ناکرده غیر او را در کارهایمان شریک قرار ندهیم.

آن چیزی که ما را از ذلت و خواری به عزت و بزرگی رسانید، همانا اسلام ناب حقیقی بود که گم کرده بودیم و با بیدار کردن خود، آن را یافتیم و با زنده کردن آن خود را زنده کردیم.

ما مثل مرده هایی بودیم که نمیتوانستیم حرکت کنیم تا خداوند نعمت بزرگ خود را که همانا رهبری الهی بود، جهت هدایت این امت رحمت بخشید و با خروش خود ما را بیدار کرد و اسلام حقیقی را به ما نشان داد و با صدور آن به دیگر کشورها، خود را نشان دادیم.

در حال حاضر همه کشورها بالاخص آمریکای جنایتکار بر علیه اسلام با انواع توطئه ها و حیله ها روبروی این انقلاب ایستاده است و سعی می کند آتشفشان این انقلاب را خاموش کند، اما کور خوانده است و کسی نور خدا را هرگز نمی تواند خاموش کند، ولو گروه مشرکون».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.