قزوین_ فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از دستگیری ۲ سارق و کشف ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۲ سارق و کشف ۷ فقره سرقت در شهرستان قزوین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان قزوین، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از دستگیری ۲ سارق و کشف ۷ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی چندین فقره قطعات و محتویات داخل خودرو در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس قزوین قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۳ باهنر ۲ نفر سارق را در این خصوص دستگیر و بعد از انتقال به واحد تجسس، در بازجویی فنی به ۷ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در پایان از شهروندان خواست توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

* کشف بیش از ۲۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در قزوین

​رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از کشف بیش از ۲۰۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۳۷۰ میلیون ریال طی دو عملیات پلیسی خبر داد.

سرهنگ آرش مرادی اظهار داشت: مأموران گشت اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قزوین حین گشت زنی در جاده قدیم قزوین – تهران به یک دستگاه سواری سمند با یک سرنشین مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو تعداد ۸۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و راننده دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین عنوان کرد: این مأموران در اقدامی دیگر با اجرای طرح کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزاد راه قزوین – زنجان یک دستگاه پژو ۴۰۵ را مورد بازرسی قرار داده و تعداد ۱۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ مرادی ارزش ریالی سیگار قاچاق خارجی مکشوفه را در حدود ۳۷۰ میلیون ریال اعلام و بیان داشت: متهمان در این خصوص با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.